Re: downloads orgin

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

downloads orgin

★★★ Newbie

Beste, 

 

Bij mijn Origin account moet ik weer iets opnieuw downloaden om de Sims 4 te kunnen spelen. Ik heb al een paar keer er op geklikt en dat de computer het ook download. Vervolgens moet ik weer het downloaden en doet het het vervolgens niet, hij herhaald steeds dat ik het moet downloaden. Dit heb ik vaker gehad, maar weet niet meer hoe ik het op heb gelost. Zouden jullie mij kunnen helpen? Ik zal er een bijlage aan toevoegen met wat ik precies bedoel en wat ik te zien krijg. 

Bericht 1 van 3 (711 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: downloads orgin

Champion
@7g9i10j19s Uit de screenshots maak ik op dat je Origin niet op je pc hebt geïnstalleerd en het lijkt erop dat je Origin via Microsoft Edge tracht te openen.
Ik stel voor dat je op deze link klikt: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
en dan jouw platform kiest en het programma download en daarna op je pc installeert.

Daarna kan je met jouw cliëntnaam inloggen op Origin en het Sim basisspel en de eventuele uitbreidingspakketten downloaden ook via Origin.
Als het goed is kan je daarna gewoon spelen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (691 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: downloads orgin

★★★★★ Expert
Is jouw probleem inmiddels al opgelost, @7g9i10j19s?
Bericht 3 van 3 (639 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen