juli 2018
Help
Telkens als ik mijn sims 4 open komt het maxis beeld erop maar dan wordt het een super klein beeld en als ik het op vergroten druk is het een wit beeld met als op de achtergrond de sims 4 muziek ? ik heb al op het repareren knop gedrukt en heb alles opnieuw geïnstalleerd maar helaas het blijft nog altijd hetzelfde ???
Opgelost! Ga naar oplossing.
juli 2018
Hoi @ots1610,
Misschien dat dit te maken heeft met de instellingen die je gebruikt voor de Sims 4, heb je hier laatst iets aan aangepast?
Je kunt de instellingen terugzetten naar de standaardinstellingen door De Sims 4 map te hernoemen. Klik op deze link om te zien hoe je dat doet.
De Sims 4 heb je al een tijdje in het bezit, ik neem dat het hiervoor wel werkte?
juli 2018
Hoi @ots1610,
Misschien dat dit te maken heeft met de instellingen die je gebruikt voor de Sims 4, heb je hier laatst iets aan aangepast?
Je kunt de instellingen terugzetten naar de standaardinstellingen door De Sims 4 map te hernoemen. Klik op deze link om te zien hoe je dat doet.
De Sims 4 heb je al een tijdje in het bezit, ik neem dat het hiervoor wel werkte?
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen