Re: de Sims 4 wit beeld

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

de Sims 4 wit beeld

★ Novice

Help 

Telkens als ik mijn sims 4 open komt het maxis beeld erop  maar dan wordt het een super klein beeld en als ik het op vergroten druk is het een wit beeld met als op de achtergrond de sims 4 muziek ? ik heb al op het repareren knop gedrukt en heb alles opnieuw geïnstalleerd maar helaas het blijft nog altijd hetzelfde ???

Bericht 1 van 3 (1.901 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

EA SPORTS FC Team

Hoi @ots1610,

Misschien dat dit te maken heeft met de instellingen die je gebruikt voor de Sims 4, heb je hier laatst iets aan aangepast?

Je kunt de instellingen terugzetten naar de standaardinstellingen door De Sims 4 map te hernoemen. Klik op deze link om te zien hoe je dat doet. 

De Sims 4 heb je al een tijdje in het bezit, ik neem dat het hiervoor wel werkte?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (1.939 Weergaven)

Alle reacties

EA SPORTS FC Team

Hoi @ots1610,

Misschien dat dit te maken heeft met de instellingen die je gebruikt voor de Sims 4, heb je hier laatst iets aan aangepast?

Je kunt de instellingen terugzetten naar de standaardinstellingen door De Sims 4 map te hernoemen. Klik op deze link om te zien hoe je dat doet. 

De Sims 4 heb je al een tijdje in het bezit, ik neem dat het hiervoor wel werkte?

Jason.png
Bericht 2 van 3 (1.940 Weergaven)

★★★ Newbie
@ots1610 Ik had dit ook je moet gewoon je internet cheken en reparen
Bericht 3 van 3 (1.052 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen