april 2020
hoi
ik heb net de sims 4 wordt beroemd gekocht.
en het is ook afgeschreven, maar ik heb niks gekregen...
Opgelost! Ga naar oplossing.
april 2020
Bij mij is het gelukt, ik kreeg een bevestegings mail waarin ik een andere versie van origin kon downlauden. Toen heb ik opnieuw ingelogt op mn origin en nu begon hij vanzelf met downlauden.
april 2020
Hoi, ik heb hetzelfde probleem.
Heb vanochtend de uitbreiding Studentenleven aangeschaft, en ook niet ontvangen.
Het bedrag van 19.99 is wel van mijn rekening afgeschreven en in mijn EA account staat dat de betaling 'in behandeling' zou zijn.
Ik heb geprobeerd de helpdesk te bellen maar er is geen adviseur beschikbaar, ik weet ook niet meer wat ik nu moet.
Hulp graag!!
april 2020
Ik heb precies hetzelfde maar dan met Vampieren Game pack...
april 2020
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb dit uitbreidingspakket ook 3 uur geleden gekocht, alleen kan niets downloaden en er staat dat de betaling in behandeling is.
april 2020
Als ik nu het klantenportaal bij EA en dan onder bestelgeschiedenis refresh krijg ik een rode balk te zien met 'Bewerking mislukt. Probeer het later nog eens'.
Ik vrees dat er sprake is van een grote storing ?
april 2020
Bij mij staat er:
Betaling in behandeling ? (Met zoon rondje)
(Als ik dan op het vraagteken klik dan staat er; De bestelling wacht op respons van de betalingsmaatschappij of actie aan jouw kant.
Maar het geld is al betaald?
april 2020
Ja, hetzelfde heb ik.
Vind het inderdaad raar dat er dan staat betaling in behandeling, als er bijvoorbeeld even een storing zou zijn dan kunnen ze misschien beter neerzetten bestelling wordt verwerkt of iets in die richting, zodat je niet zo gaat twijfelen.
april 2020
april 2020
is er al iets bekend, ik heb ook betaald maar nog niets ontvangen
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen