juli 2019
Hallo,
Mijn game bibliotheek is ineens helemaal leeg, moet alle games via program Files / Origin Games starten. Zeer vervelend allemaal.
Graag oplossing hiervoor.
Opgelost! Ga naar oplossing.
juli 2019
juli 2019
juli 2019
Hallo,
Net de pc opgestart, gelijk naar Origin, staan alle games weer in de bibliotheek ! Je advies had ik net gelezen, maar nog niets mee gedaan. Snap er niets van. Im ieder geval bedankt voor de support.
Groet,
J. Oldenburger
juli 2019
juli 2019
Bedankt !
juli 2019
mei 2021
Hallo,
Ik heb net een nieuwe laptop gekocht.
Heb me nu aangemeld op origins en mijn bibliotheek is helemaal leeg. Ook is er geen bestelgeschiedenis te vinden. Heb de sims en een aantal uitbreidingspaketten enz .. we spreken hier dus over veel geld. En ik kan hier helemaal niet aan.
Bibliotheek is gewoon leeg ...
Hopelijk kan dit opgelost worden!
Mvg
mei 2021
mei 2021
mei 2021 - laatst bewerkt mei 2021
Hallo,
ik snap er helemaal niets van .. mijn account is al jaren dezelfde gebruik origin altijd zelfde email en login. hoe kan dit ineens veranderen ? ik heb ook helemaal geen idee wat de andere email en login zou zijn ??
Mijn bestel geschiedenis blijft ook leeg ?
mvg
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen