Re: alle games uit de bibliotheek verdwenen

door BanthaStrider54
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

alle games uit de bibliotheek verdwenen

★★ Novice

Hallo,

Mijn game bibliotheek is ineens helemaal leeg, moet alle games via program Files / Origin Games starten. Zeer vervelend allemaal.

Graag oplossing hiervoor.

Bericht 1 van 17 (1.461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

★★★★★ Expert

Waarschijnlijk ben je dan met de verkeerde EA / Origin account aangemeld, @BanthaStrider54.
Maak eens de cache van de Origin cliënt leeg.
Zorg dat je internetverbinding in orde is, gebruik een kabel en sluit je computer eens direct aan op de modem van de internetaanbieder.
Ook dient de Origin cliënt niet verhinderd worden door andere, onnodige openstaande software en toegang tot het internet hebben.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 17 (1.449 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert

Waarschijnlijk ben je dan met de verkeerde EA / Origin account aangemeld, @BanthaStrider54.
Maak eens de cache van de Origin cliënt leeg.
Zorg dat je internetverbinding in orde is, gebruik een kabel en sluit je computer eens direct aan op de modem van de internetaanbieder.
Ook dient de Origin cliënt niet verhinderd worden door andere, onnodige openstaande software en toegang tot het internet hebben.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.

Bericht 2 van 17 (1.450 Weergaven)

★★ Novice

Hallo,

Net de pc opgestart, gelijk naar Origin, staan alle games weer in de bibliotheek ! Je advies had ik net gelezen, maar nog niets mee gedaan. Snap er niets van. Im ieder geval bedankt voor de support. 

Groet,

J. Oldenburger

Bericht 3 van 17 (1.439 Weergaven)

★★★★★ Expert
Door de Origin cliënt opnieuw op te starten (wat zeker gebeurd als de cache leeggemaakt wordt) kan ook helpen. Eerst je afmelden voordat je de Origin cliënt afsluit en later opnieuw aanmeld nadat je de Origin cliënt weer start. Net als de computer opnieuw opstarten. Apart is dit wel om je spelbibliotheek weer te laten vullen, @BanthaStrider54.
Bericht 4 van 17 (1.433 Weergaven)
Highlighted

★★ Novice

Bedankt !

Bericht 5 van 17 (1.420 Weergaven)

★★★★★ Expert
Graag gedaan, @BanthaStrider54!
Bericht 6 van 17 (1.350 Weergaven)

★★★ Newbie

Hallo,

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht. 

Heb me nu aangemeld op origins en mijn bibliotheek is helemaal leeg. Ook is er geen bestelgeschiedenis te vinden. Heb de sims en een aantal uitbreidingspaketten enz .. we spreken hier dus over veel geld. En ik kan hier helemaal niet aan. 

Bibliotheek is gewoon leeg ... 

Hopelijk kan dit opgelost worden! 

Mvg 

Bericht 7 van 17 (1.083 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk ben je dus met de verkeerder Origin / EA account aangemeld, @bluuuurbet. Bij voorkeur en indien mogelijk, jouw volledige e-mail adres gebruiken bij het aanmelden, die je ook gaat overnemen met e "Kopiëren" en "Plakken" functies.
Controleer dat je bent verbonden met het internet en geen software hebt openstaan, die de Origin cliënt kan hinderen / blokkeren.
Herstart de Origin cliënt eens, als je dit nog niet hebt gedaan.
Wis alle filters in je spelbibliotheek gewist, zodat deze toch niet ergens anders zijn ingedeeld.
Bij voorkeur een bekabelde internetverbinding gebruiken, de "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen en start de Origin cliënt als een Administrator.
Toch je eens volledig afmelden en de Origin cliënt daarna volledig afsluiten. Een aantal minuten wachten. Dan weer de Origin cliënt starten en je gaan aanmelden, vanzelfsprekend, met de juiste Origin / EA account.
De cache van de Origin cliënt leegmaken.
Zie jouw Bestelgeschiedenis: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Aanvullende inhoud vereist hun basisspel, deze dient geregistreerd zijn op dezelfde Origin / EA account.
Productcodes kan je maar 1 keer gebruiken. Als je via Origin koopt, dan zal je geen productcode krijgen, maar wordt deze aankoop automatisch geactiveerd op het betreffende Origin / EA account. Na de registratie / activeren / verzilveren van een (product)code blijft deze gekoppeld aan het betreffende Origin / EA account. Dit betekent, dat tweedehands gekochte en gebruikte producten nogmaals zijn te gebruiken.

Vind het e-mailadres van jouw Origin / EA account: https://help.ea.com/nl/help/account/find-your-ea-account-email-address-using-your-game/

Mocht het hiermee niet worden verholpen, dan zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk.

Groetjes.
Bericht 8 van 17 (1.080 Weergaven)

Community Manager (retired)
Hey @bluuuurbet,

Kijkende naar het account waar je hier onder post is het inderdaad heel waarschijnlijk inderdaad een ander account die onder een andere gebruikersnaam/email staat. Kun je dit eens proberen?

Laat ons weten of het gelukt is!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 17 (1.071 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo, 

ik snap er helemaal niets van .. mijn account is al jaren dezelfde gebruik origin altijd zelfde email en login. hoe kan dit ineens veranderen ? ik heb ook helemaal geen idee wat de andere email en login zou zijn ?? 

Mijn bestel geschiedenis blijft ook leeg ? 

mvg 

Bericht 10 van 17 (1.049 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen