Re: Xbox accounts ontkoppelen niet mogelijk.

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Xbox accounts ontkoppelen niet mogelijk.

★ Novice

Hoi EA,

Ik heb zojuist de ea play desktop versie geinstalleerd. Maar zodra ik wil aanmelden zegt die dat er meerdere xbox accounts gevonden zijn 3 om precies te zijn. Maar ik kan ze zelf niet ontkoppelen in mijn account op origin. het zijn ook 2 hele oude xbox accounts die ik weg wil hebben.

enige die ik kan ontkoppelen zou mijn steam zijn voor de rest zijn er geen unlink knopjes op t scherm.

Bericht 1 van 3 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Je kan maar 1 account van een ondersteunde spelconsole koppelen aan je Origin / EA account, @Jessiekusters. Spelvoortgang en producten worden gekoppeld aan je Origin / EA account. Je kan het zelf doen, maar er zitten risico's aan vast.
Lees voor het ontkoppelen dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account
Beter is hiervoor contact op te nemen met de helpdesk. Dat verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States" en dan alle gegevens invullen. Begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (468 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Community Manager (retired)
Hey @Jessiekusters,

Bedankt voor het berichtje. Mogelijk had je meerdere al gekoppeld voordat we het systeem verandert hebben en meerdere niet langer toelaten.

Probeer je jouw Xbox gamertag met de game pass toe te voegen aan jouw EA account of is hij al verbonden maar je hebt meerdere op dit account?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 3 (466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen