april 2021
Ik heb een acount die ik al jaren gebruik
Nu vraagt hij na een crash van me xbox om een vervicatie code
Maar ik ken heel dat mail adres niet wat hij aangeeft
Hoe kan ik zorgen dat me xbox een nieuw ea acount gaat gebruiken zodat ik weer kan gaan game
Opgelost! Ga naar oplossing.
april 2021
april 2021
april 2021
Hey @Player_g5g79mg1 ,
Sorry om te horen dat je jouw account niet meer in kunt hierdoor. Meestal als dit voor komt is één van de volgende situaties aan de orde.
1. Het is een oud email adres of eentje die mogelijk in bezit was door een familie lid bij het aanmaken van jouw account meerdere jaren geleden.
2. Iemand anders heeft op ten duur op jouw account gezeten en heeft jouw email aangepast. Dit kun je vaak zien aan een email provider waar je nog nooit van hebt gehoord of eentje die eindigt op een land waar je niet woont.
In beide gevallen is het een goed idee om contact te zoeken met onze helpdesk om dit verder te onderzoeken want helaas zul je dit email niet zelf aan kunnen passen.
Dit is hoe je een chat start:
Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.
- EA_Neil
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen