december 2019
Sinds de nieuwe update van star wars battlefront 2 kan ik niet meer spelen. Origin wil deze game gewoon niet updaten en wacht op toestemming van google. Alleen krijg ik geen melding om wel/niet toestemming te geven. Ik heb origin al opnieuw gedownload en ook star wars battlefront 2. Ik heb origin al geopend als administrator. Ik heb al mijn beveiliging uitgelegd en nog steed krijg ik de zelfde melding: Er moeten bestanden gedownload worden en we wachten op toestemming
december 2019
december 2019
Hier hetzelfde op de laptop van dochterlief.
Via Config scherm en programma's origin ge-deinstalleerd.Daarna via origin
website opnieuw gedownload en geinstalleerd, en hier werkt het nu.
Na Origin installatie installeert hij meteen de update van Sims.
Waarschijnlijk heb jij dezelfde foutmelding als wij bij de Sims hadden
december 2019
december 2019
december 2019
Hier hetzelfde, studentenleven voor sims 4 gekocht en hij download niet. Zegt dat windows toestemming moet geven. Ik ben totaal niet handig met pc dus weet niet eens hoe ik mijzelf als administrator moet aanmelden. Echt heel vervelend. EA gebeld, wachttijd van meer dan 30 minuten ik heb echt geen idee hoe ik dit nu moet oplossen. Heb mails gestuurd dus moet wellicht wachten...
januari 2020
OPLOSSING GEVONDEN!
Origin afsluiten
windows + Tab + X
computerbeheer
services en toepassingen
dubbelclick in het midden services
scroll naar Origin Client Service en dubbelclick
opstarttype op uitgeschakeld zetten
origin opnieuw opstarten
KLAAR!
januari 2020
mei 2020
ik heb dit probleem ook, maar ik heb een macbook dus heb geen windows.
hoe kan ik dit nu op lossen want ik moet nog veel downloaden.
mei 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen