Re: We ondervinden momenteel technische problemen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

We ondervinden momenteel technische problemen

★ Novice

We ondervinden momenteel technische problemen.

deze melding krijg ik nu al 2 weken. en vervolgens wordt er wel vrolijk geld afgeschreven voor de abbo, dus hoe gaat dat nu gecompenseert worden?

Andere games van andere platformen zijn gewoon te spelen!

Bericht 1 van 7 (552 Weergaven)

★★★★★ Expert
Om welk gekocht product gaat het, @technofreakz84? Hoe of waar had je die gekocht?

Verwerken van een betaling kan tot 35 uren duren. Vanwege de huidige nare situatie zullen meer mensen online kopen en daardoor het zal het wat drukker zijn dan normaal.
Als de betaling mislukt dien je de gegevens te controleren en nog eens te proberen. Zo nodig op een ander tijdstip. Mocht het nog steeds niet lukken, dan zal je een andere betalingsmethode moeten gaan gebruiken.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

ah, ik heb hier te maken met het type liever lui dan moe.

Waar is dit gepost? 

Welke abbonomenten biedt Origin aan? Hint het wordt maandelijks afgeschreven zoals in mijn openingspost verteld is.

Dus doe gewoon je werk en je bijbehorende vooronderzoek voordat je een nietszeggende reply geeft.

Moet ik nu gewoon mijn betalingen gaan stoneren gezien de klantenservice lui is en jullie mij de diensten al een 2 weken niet leveren, kom niet met de * dat het aan mijn pc ligt! "andere launchers doen wel gewoon hun ding"

dus nogmaals hoe gaan jullie dit oplossen en compenseren? 

Bericht 3 van 7 (521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice
@technofreakz84 inmiddels zijn we weer een dag verder en nog steeds dezelfde problemen ondanks ik een betalende account heb.. ik ga gewoon van alle maanden dat ik "lid ben geweest de betaling terug trekken via de creditcard maatschappij"
Bericht 4 van 7 (509 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Gaat dit over Origin Access? Als je niet kan / wilt betalen, kan de toegang tot de dienst ontzegd worden. Dit kan lelijke gevolgen hebben.
Heb je dan eens contact opgenomen met de helpdesk, @technofreakz84? Dat had je (eerder) kunnen doen, andersom zal niet gaan.

Omdat Origin een ander programma is en dus zal het ook anders werken.
Bericht 5 van 7 (494 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik betaal al weken voor jan *, en kan nog steeds niet inloggen vanwege de melding we ondervinden momenteel technische problemen. welke helpdesk?? ik wordt constant naar dit forum verwezen. een chat of telefoon nummer wordt niet vermeld. alleen dit forum.. 

Contact opnemen met EA is onmogelijk, email optie is er niet en er is geen chat functie! wordt alleen naar de ANSWERS HQ doorverwezen...

snap niet dat het zo slecht geregeld is!!

wel geld aannemen en je zelf onmogelijk vindbaar maken voor service.

Via de website kan ik gewoon inlogggen, maar zodra ik een game wil starten krijg ik de melding in de launcher bij het inloggen "momenteel hebben wij technische problemen" en dat al weken! gelukkig kan ik tot 3 maanden terug boeken met mijn cc.

Bericht 6 van 7 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
EA Answers HQ NL is een gemeenschap en geen helpdesk, @technofreakz84.
Nederlandstalige helpdesk werd gesloten vanwege de nare situatie waar wij allemaal wereldwijd te maken mee hebben,
Je kan via de Engelstalige chat contact opnemen met de helpdesk: https://help.ea.com/en/contact-us/new/
Regio op "United States" instellen. Alle gegevens invullen. Start chat in het Engels.
Ze zijn geopend van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
Bericht 7 van 7 (436 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen