mei 2020
We ondervinden momenteel technische problemen.
deze melding krijg ik nu al 2 weken. en vervolgens wordt er wel vrolijk geld afgeschreven voor de abbo, dus hoe gaat dat nu gecompenseert worden?
Andere games van andere platformen zijn gewoon te spelen!
mei 2020
mei 2020
ah, ik heb hier te maken met het type liever lui dan moe.
Waar is dit gepost?
Welke abbonomenten biedt Origin aan? Hint het wordt maandelijks afgeschreven zoals in mijn openingspost verteld is.
Dus doe gewoon je werk en je bijbehorende vooronderzoek voordat je een nietszeggende reply geeft.
Moet ik nu gewoon mijn betalingen gaan stoneren gezien de klantenservice lui is en jullie mij de diensten al een 2 weken niet leveren, kom niet met de * dat het aan mijn pc ligt! "andere launchers doen wel gewoon hun ding"
dus nogmaals hoe gaan jullie dit oplossen en compenseren?
mei 2020
mei 2020
mei 2020 - laatst bewerkt mei 2020
Ik betaal al weken voor jan *, en kan nog steeds niet inloggen vanwege de melding we ondervinden momenteel technische problemen. welke helpdesk?? ik wordt constant naar dit forum verwezen. een chat of telefoon nummer wordt niet vermeld. alleen dit forum..
Contact opnemen met EA is onmogelijk, email optie is er niet en er is geen chat functie! wordt alleen naar de ANSWERS HQ doorverwezen...
snap niet dat het zo slecht geregeld is!!
wel geld aannemen en je zelf onmogelijk vindbaar maken voor service.
Via de website kan ik gewoon inlogggen, maar zodra ik een game wil starten krijg ik de melding in de launcher bij het inloggen "momenteel hebben wij technische problemen" en dat al weken! gelukkig kan ik tot 3 maanden terug boeken met mijn cc.
mei 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen