maart 2021
Na contact met de klantenservice werd mij aangeraden een bestand toe te voegen aan mijn account. Dit moet via een verzoek, dus ik vroeg me af waar ik een verzoek in kan dienen?
maart 2021 - laatst bewerkt maart 2021
Hey @ganslil ,
Bedankt voor het berichtje! Er zijn drie manieren om een bestand onze kant op te sturen. Ik heb ze hieronder even voor je uitgelegd.
1. Je voegt hem aan je huidige zaak toe en hervat hem erna.
Dit kun je doen door naar help.ea.com te gaan en in te loggen met het account waar de vorige zaak onder gestart was. Ga naar "Accounts" en klik op 'Mijn verzoeken". Hier kun je jouw gestarte zaken vinden. Selecteer de vorige en voeg het bestand of meerdere toe voordat je hem vervolgd.
2. Je maakt een nieuwe zaak aan op help.ea.com en voegt de bestanden toe voordat je de chat start.
Als je je eerder gestarte zaak niet kunt vinden of hij was niet gekoppeld aan dit account kun je ook een nieuwe zaak starten en daar de bestanden aan toevoegen. Start nogmaals een nieuwe zaak via de stappen zodat je dat voorheen ook gedaan had met een enkele aanpassing. Voordat he op request live chat klikt kun je erboven de bestanden toevoegen via 'attach files' zoals op de screenshot te zien is.
3. Niet mogelijk in elke situatie maar je kunt ook via social media (Twitter/Facebook) contact zoeken en via daar de bestanden toevoegen.
Dit geldt niet voor zaken die te doen hebben met gehackte accounts, gebande accounts en/of als je niet langer toegang hebt tot de e-mail van het account. Voor social media zoek je op EAHelp, controleer of er een vinkje naast de naam staat zodat je weet dat het het juiste account is.
- EA_Neil
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen