Re: Theme Hospital - Setting Cycles

door Lesley-An
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Theme Hospital - Setting Cycles

★★★ Newbie

Hello!

Wie kan me helpen? (voel me echt een n00bmeisje nu ...)

Ik heb Theme Hospital aangeschaft en nu blijft de game craschen op lvl 4.

De volgende melding krijg ik dan te zien in Dosbox: 

Box DOSBox switched to max cycles, because of the settings: cycles=auto. if the game runs too fast try a fixed cycle amount in dosbox's options. 

Hoe kan ik dit aanpassen in DOSBox? Ik heb er echt geen verstand van en zelfs met de manual kom ik niet verder. 

En dat vind ik best jammer want dit spel is AWESOME! 

Hopelijk kan iemand mij verder helpen!

Thanks! 

Groetjes Syl 

Bericht 1 van 9 (740 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

★★ Novice

bedankt voor je antwoord, ik heb het pas gekocht op Origin vorige week. het schijnt dat het wel geüpdatete is zodat het ook werkt in de nieuwe versies. ik heb het spel ondertussen ook weer aan de praat gekregen. bleek dat ik na een virusscan de beveiliging te strikt had gezet waardoor de ea launcher geen toegang meer had. om dit probleem op te lossen moet je dus de app toestemming geven via de beveiliging.

groetjes Lesley

In thread bekijken

Bericht 5 van 9 (518 Weergaven)

Alle reacties

Dag @Mello0owKitty

Ik ben al onder de indruk dat je dosbox gebruikt! Standard smile

En hulpeloze noobmeisjes moeten nu eenmaal geholpen worden ... Wink

Het instellen van DosBox voor een bepaalde game waarbij de "auto" setting niet lukt kan soms veel tijd in beslag nemen.

Na wat opzoekwerk heb ik op de site van dosbox volgende gegevens gevonden:

Emulated CPU Cycles
8088 4.77 MHz 315
286 12.5 MHz 2750
386 33 MHz 7800
486 66 MHz 26800
Pentium 100 77000
Pentium II 300 200000

Dit wil zeggen dat het maximum aantal cycles 200 000 bedraagt.

Op de site van origin vond ik ook de minimale system specs voor de game:

Minimale systeemeisen: