Re: Sims4 en uitbreiding pakketten om zetten van origin naar EA app???

door LIKEDELICIOUS
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims4 en uitbreiding pakketten om zetten van origin naar EA app???

★★★ Newbie

Ik moest van Origin naar EA-app 

 

Nu is het zo dat ik niet weet hoe ik mijn gedownloade games op het platform van ORIGIN naar EA-app overzet? 

HELP HELP HELP. 

Bericht 1 van 6 (1.228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 en uitbreiding pakketten om zetten van origin naar EA app???

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @LIKEDELICIOUS,

 

Als je de EA App hebt gedownload en geïnstalleerd dan kan je via de kolom aan de linkerkant: 'My collection' in de tegels van jouw spellen op de downloadknop rechtsonder klikken. Je spellen  worden dan vanzelf opnieuw geïnstalleerd. 

Zie voorbeeld:

download optie in EA App.png

 

 

Kijk voor de zekerheid ook even naar de informatie in deze link: [GIDS] - Spellen installeren in het Nederlands via de EA app - Answer HQ. Hierin geeft Community Manager @EA_Leeuw een handleiding waarmee je jouw spellen ook weer in het Nederlands kunt installeren. De EA App is voorlopig alleen in de Engelse taal beschikbaar.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (1.215 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims4 en uitbreiding pakketten om zetten van origin naar EA app???

★★★ Newbie
@Trismagistos hoi

Er staat: your collection is empty??
Bericht 3 van 6 (1.204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

My collection is leeg

★★★ Newbie

Hoi 

 

ik heb mijn collectie geprobeerd maar het heeft aan dat het leeg is. 

Mijn Sims verwijderen heeft geen zin want dan ben ik alles kwijt. 

nogmaals de vraag hoe krijg ik mijn game op EA-game app 

HELP HELP HELP 

Bericht 4 van 6 (1.210 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: My collection is leeg

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @LIKEDELICIOUS,

 

Ik heb jouw bericht even samengevoegd met je vorige bericht om er voor te zorgen dat de onderdelen bij elkaar blijven. Het gaat immers nog steed om hetzelfde probleem.

Kan je aangeven op welke drive je de spellen die je had gekocht hebt geïnstalleerd? Was dat de C: drive of bijvoorbeeld een externe harde schijf.

En, heb je jouw De Sims 4 spel gekocht via Origin en ook altijd met de Origin App gestart?

Zou je ook wat meer informatie willen geven over jou computersysteem? Als ik het goed heb begrepen speel je op een Windows pc of laptop. 

 

Hoe meer informatie je geeft hoe beter spelers op dir forum je kunnen helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (1.183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: My collection is leeg

Community Manager
Hey @LIKEDELICIOUS,

Ik heb je account er even bij gepakt en ik kan je zeggen dat op dit EA account, waar je deze forum posts mee plaatst, géén Sims 4 uitbreidingen te vinden zijn. Dus hoogstwaarschijnlijk log je in via het verkeerde EA account.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (1.165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen