Re: Sims op een externe harde schijf

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims op een externe harde schijf

★★★ Newbie

Hallo allemaal,

 

Ik heb mijn sims 4 op een externe harde schijf. Op Origin staat dat alles is geïnstalleerd. Als ik de sims open is en bijvoorbeeld naar creëer een sim ga. Kan ik wel alles aanklikken van het basisspel, maar als ik iets aanklik van een uitbereiding krijg ik een rood wit geblokt beeld met een vraagteken. Ik kan niet vinden waar dit aan ligt. Ik heb alles al verwijdert en opnieuw gedownload maar dat heeft niet geholpen. Help me!

Bericht 1 van 3 (465 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims op een externe harde schijf

Community Manager (retired)
Hey @marijntehoonte,

Sorry om te horen dat dit niet lekker werkt. Kun je ons laten weten of dit op Windows of Mac is en of je het voorheen op de normale schijf had staan in plaats van de externe schijf? Het spel is niet gemaakt om geïnstalleerd te worden op een externe schijf en alhoewel dit vaak wel werkt kan je hierbij wel eens tegen wat probleempjes aan lopen.

Een andere topic over een gelijkwaardig onderwerp op de Mac:

https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Origin-pakt-externe-schijf-niet/m-p/10480776#M10651

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 3 (456 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims op een externe harde schijf

★★★★★ Expert
De Origin cliënt en alle spellen van Origin helemaal afsluiten, @marijntehoonte.
Map van De Sims 4 hernoemen, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
Bekijk dit helpartikel hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Start de Origin cliënt en ga je aanmelden als je hierom gevraagd word.
Dan naar je spelbibliotheek toe gaan, rechtsklik op De Sims 4 en vervolgens "Repareren" kiezen.
Wacht tot het reparatieproces klaar is. Controleer of De Sims 4 ook is bijgewerkt.
Hierna kan je De Sims 4 weer starten, zoals gewoonlijk altijd via de Origin cliënt, net als elk anders spel van Origin eigenlijk.
Test met een nieuwe Sim of huishouden of je probleem is verdwenen. Ook kan je een Sim of huishouden selecteren die standaard meegeleverd worden.

Laat je weten of het hiermee is gelukt.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen