Re: Sims 4 uitbreiding verdwenen

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 uitbreiding verdwenen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Sinds kort is mijn Sims 4 Honden en katten uitbreiding verdwenen. Deze kan ik niet opnieuw downloaden. Ik heb de gamekey teruggevonden. Wanneer ik deze opnieuw invul geeft Origin aan dat deze al is gebruikt. Wanneer ik kijk zie ik dat hij wel aan mijn account is gekoppeld. Hoe kan ik de uitbreiding terug krijgen?

 

[Bijlage verwijderd door CM. Pas op dat je je emailadres niet per ongeluk deelt!]

Bericht 1 van 3 (927 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uitbreiding verdwenen

Champion

Hey @xkuskiki,

 

Zo te zien maak je gebruik van een MacOS computer en is de mededeling dat je ook het basisspel van De Sims 4 moet hebben om het uitbreidingspakket 'Honden en Katten' te kunnen spelen. Als je het basisspel van De Sims 4 (nog) niet hebt dan zal je dat eerst moet aanschaffen voordat de ook de uitbreiding 'Honden en Katten' kunt spelen.

 

Laat even weten of je ook het basisspel hebt.  Als je dat wel hebt, is er iets anders aan de hand. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (905 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uitbreiding verdwenen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hey @Trismagistos!


Bedankt voor je antwoord. Ik ben in het bezit van de basis game. Ik kwam er vandaag tijdens het spelen achter dat de hele uitbreiding opeens verdwenen is. Andere uitbreidingen werken wel gewoon. 

Bericht 3 van 3 (889 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen