april 2021
april 2021 - laatst bewerkt april 2021
Wij hebben reeds alle oplossingen die aangehaald zijn reeds geprobeerd. Namelijk naam veranderen, repareren, systeemvereisten controleren, "Origin In-game" en "FPS-teller" uitzetten. Niets werkt.
Ik kan op 'spelen' drukken, scherm gaat even weg maar meteen word ik weer verwezen naar origin scherm.
Het spel werkte voordien niet op deze pc gezien het een nieuwe is. Op mijn oude macbook draaide het wel.
april 2021 - laatst bewerkt april 2021
Hey @Jus10e,
Omdat het om een nieuwe computer gaat. Weet je toevallig of je alle drivers, inclusief de video kaart, ge-update hebt naar de meest recente versie?
Kun je ons ook mogelijk meer vertellen over de computer door het toevoegen wat wij noemen een DxDiag ( https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ ). Dit is een tekst bestandje met daarin wat voor computer jij hebt.
- EA_Neil
april 2021
april 2021
april 2021
april 2021
april 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen