Re: Sims 4 start niet meer als ik druk op spelen

door liekeboona
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 start niet meer als ik druk op spelen

★★★ Newbie

Hallo, mijn sims4 start sinds vandaag niet meer op. Heb al op repareren geklikt, ook dit lijkt niet te werken. Heb er gisteren nog mee gespeeld dus wat zou het probleem kunnen zijn?? 

Bericht 1 van 10 (1.064 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Dag @raquelv2006

Het is mogelijk dat je spel aan het updaten was. Tijdens een update is het onmogelijk om het spel te spelen.

In thread bekijken

Bericht 2 van 10 (1.041 Weergaven)

Alle reacties

Dag @raquelv2006

Het is mogelijk dat je spel aan het updaten was. Tijdens een update is het onmogelijk om het spel te spelen.

Bericht 2 van 10 (1.042 Weergaven)

★★★ Newbie

Hallo, wanneer ik sims4 wil opstarten werkt het niet. Ik heb in applications gekeken en op de een of ander manier staat SIMS er niet meer bij. Via mijn account kan ik inzien dat ik het gekocht heb, maar niet weer installeren. Kunt u mij hiermee helpen? Hoe kan ik de spel opnieuw installeren?

Bericht 3 van 10 (937 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Verschijnt er soms een foutmelding, @LiseSee?
Ben je wel met de juiste EA / Origin account aangemeld?
Waarop wil je De Sims 4 spelen? Controleer of je platform wel voldoet aan de benodigde systeemeisen van De Sims 4.
Controleer of De Sims 4 wel is geïnstalleerd. Heb je deze misschien verwijderd? Staat het spel al geïnstalleerd in een andere locatie?

Je kan de cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Mogelijk beschik je niet over de juiste rechten om het te installeren, ontbreken er updates voor je platform, heb je software draaien die de installatie tegenhoud.

Groetjes.
Bericht 4 van 10 (912 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@raquelv2006 spel start niet op en ik krijg de foutmelding: ontbrekende gegevens voor spel>>>meerdere malen geupdate en gerepareerd..graag duidelijk en bruikbaar antwoord aub
Bericht 5 van 10 (829 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Zou je van de foutmelding een schermafdruk kunnen maken, die opslaan als een afbeeldingsbestandstype en dan toevoegen als een bijlage bij je reactie, @liekeboona?
Bericht 6 van 10 (811 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

knipsel van foutmelding toegevoegd,

graag reactie aun

gr Lieke

Bericht 7 van 10 (753 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Zoals de foutmelding al aangeeft, @liekeboona, dien je "De Sims 4 Legacy Editie" te gaan installeren, omdat jouw computer niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen om de normale versie van De Sims 4 te kunnen draaien.
Deze "uitbreiding" kan je gewoon gratis downloaden via de Origin cliënt of via de Origin website. Met deze versie kan je wel nog De Sims 4 spelen, maar heeft zo zijn beperkingen.

Via de Origin cliënt, nadat je deze hebt opgestart en bent aangemeld met de juiste Origin / EA account:
Ga naar je spelbibliotheek toe.
Op De Sims 4 klikken.
Ga naar het tabblad "Extra Content" toe. Blader helemaal naar onder toe, waar je "De Sims™ 4" Legacy Edition" zal vinden.
Dan op de oranje knop "Download zonder kosten" klikken.
Vervolgens dan de instructies opvolgen die op je scherm verschijnen.

Via je webbrowser en de Origin website, zorg dat je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account:
Ga naar https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-legacy-edition toe.
Dan op de oranje knop "Toevoegen aan bibliotheek" klikken.
Vervolgens dan de instructies opvolgen die op je scherm verschijnen.

De systeemeisen voor De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Veelgestelde vragen ("FAQ") over De Sims 4 Legacy Editie: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/FAQ-De-Sims-4-Legacy-Editie/m-p/8452343#M2710

Hoe je DxDiag informatie kan samenstellen, opslaan in een tekstbestand en toevoegen bij je reactie als een bijlage: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 8 van 10 (742 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Hoi RealSimmon0, het lijkt erop dat SIMS4 Legacy werkt om mijn laptop. Heel erg bedankt voor tips. Gr Lieke
Bericht 9 van 10 (727 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Inderdaad en zoals de foutmelding al aangaf, @liekeboona, zul je "De Sims 4 Legacy Editie" moeten gebruiken, omdat jouw computer niet voldoet aan de systeemeisen van de normale versie van De Sims 4.

Groetjes.
Bericht 10 van 10 (688 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen