Sims 4 sluit niet af, op geen enkele manier

door Esther174
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 sluit niet af, op geen enkele manier

★★★ Newbie

Wanneer ik de Sims wilde afsluiten op mijn Windows, liep hij vast waardoor het nu telkens niet lukt. 
ALT - F4 werkt niet, CTRL-ALT-DELETE en dan taakbeheer werkt ook niet - ik kan de optie aan klikken maar het beeld blijft telkens op het spel staan. M’n laptop uit drukken werkt helaas ook niet; wanneer ik heb aan doe loopt hij nog steeds vast. 
Wat te doen? 

Bericht 1 van 4 (2.241 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 sluit niet af, op geen enkele manier

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk dien je de aan/uit knop langer in te drukken om de laptop uit te zetten of opnieuw laten opstarten, @Esther174.

Kan je de accu er uit halen? Doe dit dan.
Ook de adapter met de stroomkabel losmaken.
Zodat de laptop helemaal geen stroombron meer heeft. Laptop zal niet lang hierna moeten uitvallen. Probeer dan de laptop weer laten opstarten.
Het is mogelijk dat je systeem wordt gecontroleerd door Windows en daardoor het wat langer kan duren om je laptop weer te kunnen gebruiken.


Mocht dit vaker gaan gebeuren, dan kan er iets mis zijn met de laptop.

Systeemeisen voor De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Je DxDiag informatie toevoegen bij een reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Opslaan in een tekstbestand en toevoegen als een bijlage.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (2.220 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 sluit niet af, op geen enkele manier

★★★★ Novice
@RealSimmor0 Hallo ten eerste heb ik een nieuwe laptop nog niet zo lang.Mijn zoon zit in die brance en deze is perfect voor de sims.Maar als ik bouw en ik wil afsluiten loopt het vast .Idd de startknop indrukken.
Maar dit mag niet nodig zijn .Ben ik aan het bouwen en wil afsluiten vast .Heb ik eerder bij andere laptop nooit gehad en deze laptop nu is ook voor de sims 4.Vind het heel vervelend je moet als je opslaat gewoon normaal toch verder bouwen wat ik met de andere laptop wel kon.
Bericht 3 van 4 (1.383 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 sluit niet af, op geen enkele manier

Community Manager
Hoi @Sandraaatjuh,

Dit topic is ondertussen al twee jaar oud. Ik ga het dus sluiten, maar aarzel alsjeblieft niet om een nieuwe thread te maken als je problemen hebt met je Sims 4. Dan zullen we ons best doen om je te helpen! Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (1.370 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen