mei 2021
Hallo!
Ik probeerde op Origin de update te draaien van de Sims 4, en dat is (zover ik weet) gelukt. Maar elke keer als ik het wil opstarten dan gaat hij opnieuw een 'update' draaien. Deze 'update' duurt slechts één seconde, waarna hij aangeeft klaar te zijn en actueel te zijn. Echter, elke keer als ik het spel wil opstarten doet hij dit opnieuw. Er blijft ook bij Download Manager een 1 staan bij Voltooien, maar dit duurt dus enkel een seconde waarna hij 'actueel' is. De Sims wil dus niet opstarten en blijft 'updaten'. Ik kom er niet zo goed uit en heb al geprobeerd om Origin opnieuw op te starten, maar dit hielp niet
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Groetjes, Daphne.
PS. Ik heb wel een aantal mods, ik weet niet of dit het probleem is
Opgelost! Ga naar oplossing.
mei 2021 - laatst bewerkt mei 2021
@DaphneJeanne,
Bedankt voor het laten weten. Mocht het verversen van Origin op de stappen hierboven niet werken, kun je misschien ook eens kijken of het resetten van Origin helpt bij het voltooien van deze installatie?
Je kunt vinden hoe je dit kunt doen op:
https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-reset-origin-on-mac/
- EA_Neil
mei 2021
mei 2021
mei 2021
Hi @EA_Neil
Bedankt voor je reactie! Het is een iMac. Ik dacht nog dat het misschien kan komen doordat hij nog High Sierra heeft en dus nog niet is geüpdatet.
Groetjes, Daphne
mei 2021
mei 2021 - laatst bewerkt mei 2021
@DaphneJeanne,
Bedankt voor het laten weten. Mocht het verversen van Origin op de stappen hierboven niet werken, kun je misschien ook eens kijken of het resetten van Origin helpt bij het voltooien van deze installatie?
Je kunt vinden hoe je dit kunt doen op:
https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-reset-origin-on-mac/
- EA_Neil
mei 2021
mei 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen