Sims 4 Aan het werk komt niet te voorschijn in mijn bibliotheek

door fvtsh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 Aan het werk komt niet te voorschijn in mijn bibliotheek

★★★ Newbie

Hallo, ik heb daarnet de Sims 4 Aan het werk gekocht maar komt niet te voorschijn in mijn bibliotheek om het spel te kunnen downloaden ?

Any help ? 

Bericht 1 van 3 (223 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Aan het werk komt niet te voorschijn in mijn bibliotheek

[ Bewerkt ]

Dag @fvtsh 

Er kunnen twee redenen zijn:

1. Je betaling is nog niet doorgevoerd (afhankelijk van het type betaling kan dit tot 36 uur duren)
  2. De origin cache moet schoongemaakt worden. Dit doe je zo. 
Bericht 2 van 3 (207 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Aan het werk komt niet te voorschijn in mijn bibliotheek

★★★★★ Expert
Hallo @fvtsh,

Verwerken van een betaling kan tot wel 36 uren duren. Vanwege dat meerdere mensen hun aankopen online dienen te doen, in verband met de nare situatie die wereldwijd ons bezighoud, zal dit wat langer duren, dan normaal.

Je kan de cache van de Origin cliënt eens leegmaken. Bekijk dit helpartikel daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Om uitbreidingen en/of aanvullingen te gebruiken, dien je het basisspel te hebben (op dezelfde EA / Origin account). De uitbreidingen en/of aanvullingen worden dan onder hun basisspel, in je spelbibliotheek van de Origin cliënt.

Wordt het product soms verborgen gehouden? Heb je alle filters gewist in je spelbibliotheek van de Origin cliënt?

Bij je Bestelgeschiedenis, staat daar deze uitbreiding?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (205 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen