oktober 2020
Ik heb de Sims 3 64 bit die gisteren is uitgekomen geïnstalleerd op mijn MacBook Air 2017. Als ik het spel opstart gaat het goed tot ik voorbij het laadscherm kom. Dan zegt die dat de installatie niet is voltooid en het spel niet gespeeld kan worden. Ik heb het spel al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf dit probleem houden..
november 2020
november 2020 - laatst bewerkt november 2020
Goedendag, bij mij werkt de sims 3 64 bit versie ook niet. Alles lijkt te werken tot ik op spelen klik en uiteindelijk de melding krijg dat mijn Sims 3 basisspel niet compitabel is met de huidige Sims 3. Ik weet niet wat ik nu moet doen om alsnog de game te kunnen spelen..
april 2021
Dit heb ik ook gehad, de oorzaak was dat mijn taal anders was ingesteld dan die van mijn uitbreidingspakketten. Teruggezet naar Nederlands, en toen kon ik hem wel opstarten. Valt nu helaas steeds weg zodra ik eenmaal in de game ben...
april 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen