mei 2021
Hi community!
I've been playing alot of games on origin with two controllers.
We are struggling, because the second player can't use sprint.
The first player can, so it's a little bit confusing. I've done alot of research but can't seem to find someone with the same issue or a solution.
Some information:
Im on PC, and this problem is only on Origin.
My sprintbutton is RT (Right-Trigger).
I have this issue on all my Origin-games.
I hope you guys can help me out, so I can play fair games on fifa haha
mei 2021
mei 2021
Ja klopt, het is ook heel raar dat dit niet werkt. Als ik met muis en toetsenbord speel, doet de sprint het op de controller van de tweede speler wel.
mei 2021
mei 2021
Hey Neil,
Alles werkt inderdaad naar behoren als ik alleen speel. Als ik met een tweede speler speel kan deze niet sprinten.
Het probleem doet zich voor bij meerdere controllers, ik speel momenteel met xbox one controllers.
Voor zover ik weet staan de controls gewoon op default, heb hier ook al meerdere keren naar gekeken.
mei 2021
mei 2021
mei 2021 - laatst bewerkt mei 2021
Dit heb je mogelijk al geprobeerd maar kun je zien wat het volgende stappen doen? Probeer eerst de bovenstaande en als dat niet werkt pas de tweede.
Verwijderen van persoonlijke instellingen:
- Ga naar het hoofdmenu van Fifa 21 > opties > profiel > verwijder
- Verwijder het bestand 'persoonlijke instellingen 1' en niks anders (mogelijk kan deze ook een andere naam hebben mocht je deze een naam gegeven hebben zoals jouw (nick)name)
- Herstart het spel. Hij zal je vragen een nieuwe persoonlijke instellingen 1 aan te maken. Doe dit en probeer het erna opnieuw.
Tijdelijk verplaatsen persoonlijke instellingen lokaal:
- Ga naar jouw documenten op de compute
- Zoek naar Fifa 21 maar open deze niet
- Verplaats de Fifa 21 folder of geef hem tijdelijk een andere naam
- Herstart het spel en zie of dat helpt nadat je een nieuw profiel aangemaakt hebt (dit zou online progressie niet aantasten)
Mocht dit werken dan zul je zien dat het spel een nieuwe Fifa 21 folder aangemaakt heeft. Je kunt dingen zoals de carrière saves terug kopiëren naar de nieuwe folder vanuit de verplaatste/hernoemde folder.
Mocht het niet werken kun je de nieuwe Fifa 21 folder verwijderen en de oude terug plaatsen of hernoemen naar Fifa 21.
- EA_Neil
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen