Re: Second player can't sprint

door gerard278
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Second player can't sprint

★★★ Novice

Hi community!

I've been playing alot of games on origin with two controllers.

We are struggling, because the second player can't use sprint.

The first player can, so it's a little bit confusing. I've done alot of research but can't seem to find someone with the same issue or a solution.

Some information:

Im on PC, and this problem is only on Origin.

My sprintbutton is RT (Right-Trigger).

I have this issue on all my Origin-games.

I hope you guys can help me out, so I can play fair games on fifa haha Standard smile

Bericht 1 van 8 (893 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @gerard278.

Het spel moet dit wel ondersteunen. Werkt het wel gewoon als je met een toetsenbord en muis speelt?

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (881 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Ja klopt, het is ook heel raar dat dit niet werkt. Als ik met muis en toetsenbord speel, doet de sprint het op de controller van de tweede speler wel.

Bericht 3 van 8 (874 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
Hey @gerard278,

Welkom op het Nederlandse forum! Dit is inderdaad een apart probleem die ik ook nog niet eerder gezien heb.

Om te zien of ik het goed begrijp, alles werkt prima als je alleen speelt met controller of als je met keyboard en muis speelt en de tweede met controller maar niet als je met twee controllers speelt?

Welke controllers gebruik je en gebruikt je toevallig aangepaste controls via de opties?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 8 (843 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

★★★ Novice

Hey Neil,

Alles werkt inderdaad naar behoren als ik alleen speel. Als ik met een tweede speler speel kan deze niet sprinten.

Het probleem doet zich voor bij meerdere controllers, ik speel momenteel met xbox one controllers.

Voor zover ik weet staan de controls gewoon op default, heb hier ook al meerdere keren naar gekeken.

Bericht 5 van 8 (799 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

@gerard278,

Dat is inderdaad apart. Ik kan het helaas zelf niet testen omdat ik maar één controller heb maar kun je zien of je toevallig aangepaste controls kunt gebruiken voor de tweede (of beide) spelers om te zien of dat helpt? Blijft het dezelfde knop als je sprinten op een andere knop zet (zo mogelijk)?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 8 (775 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil,

Dat heb ik ook al geprobeerd haha, helaas werkt dat ook niet.
Bericht 7 van 8 (768 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]

@gerard278 ,

Dit heb je mogelijk al geprobeerd maar kun je zien wat het volgende stappen doen? Probeer eerst de bovenstaande en als dat niet werkt pas de tweede.

Verwijderen van persoonlijke instellingen:

- Ga naar het hoofdmenu van Fifa 21 > opties > profiel > verwijder
- Verwijder het bestand 'persoonlijke instellingen 1' en niks anders (mogelijk kan deze ook een andere naam hebben mocht je deze een naam gegeven hebben zoals jouw (nick)name)
- Herstart het spel. Hij zal je vragen een nieuwe persoonlijke instellingen 1 aan te maken. Doe dit en probeer het erna opnieuw.

Tijdelijk verplaatsen persoonlijke instellingen lokaal:

- Ga naar jouw documenten op de compute
- Zoek naar Fifa 21 maar open deze niet
- Verplaats de Fifa 21 folder of geef hem tijdelijk een andere naam
- Herstart het spel en zie of dat helpt nadat je een nieuw profiel aangemaakt hebt (dit zou online progressie niet aantasten)

Mocht dit werken dan zul je zien dat het spel een nieuwe Fifa 21 folder aangemaakt heeft. Je kunt dingen zoals de carrière saves terug kopiëren naar de nieuwe folder vanuit de verplaatste/hernoemde folder.

Mocht het niet werken kun je de nieuwe Fifa 21 folder verwijderen en de oude terug plaatsen of hernoemen naar Fifa 21.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 8 van 8 (758 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen