Re: ik weet mij account niet meer

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

[ Bewerkt ]
★★ Apprentice

hallo kan jij mij helpen ik ben mijn account kwijt omwille dat het een gmail is en ik weet het wachtwoord niet meer en ook niet meer van mijn gmail zelf dus ik zit in de miserie kan jij mij zo snel mogelijk helpen en met de privacy check op mijn gmail ben ik niets  want mijn gsm nummer is verandert en mijn email ook dus ik kan ook geen nieuw wachtwoord aanmaken op mijn gmail zelf . Het gaat hem om sommige spellen die ik graag speel en in de tijd veel geld kosten dus a.u.b. HELP mij het gaat hem zeker over mij account want het gaat hem over battlefield 1 een speciaal editie nog maal help mij ik wil zelfs mijn gmail zeggen als je daar verder mee kan? ik heb al eens op deze site gezeten en ze hebben me geholpen maar nu zit ik echt vast. is er een mogelijkheid dat jullie die wachtwoord dan resetten van mijn gmail ik wil er alles om doen voor dat account terug te krijgen

MVG

SKY

Bericht 1 van 5 (623 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Community Manager (retired)

Hey @skykeano ,

Sorry om te horen dat je geen toegang meer hebt tot jouw email en hierdoor jouw account. Helaas zullen wij over het forum niet kunnen helpen met het herstellen en het resetten van het wachtwoord en willen we je vragen contact op te zoeken met onze helpdesk over de chat en zij zullen jou verder helpen door enkele vragen te stellen over jouw account die je zult moeten beantwoorden zodat we weten dat jij inderdaad de eigenaar bent zodat wij het email aan kunnen passen voor jou.

Een nieuw account aan maken zal inderdaad niet helpen want de voortgang en games staan op het andere account en wij kunnen dit niet over zetten als je geen toegang hebt tot dit account wat betekent dat we beter kunnen kijken naar het aanpassen van jouw account via de bovenstaande methode. Het kan het ook waard zijn contact te zoeken met Google om jouw Gmail terug te krijgen of een nieuwe onder de exact zelfde naam mocht de vorige verwijdert zijn.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (590 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert
Als je geen toegang meer hebt tot jouw GMail account, dan dien je te proberen of je met behulp van de ondersteuningswebpagina's weer toegang kan krijgen tot jouw GMail account, @skykeano.
Mocht dat niet lukken en contact opnemen met hun ondersteuning bied geen verbetering, zal je een nieuwe moeten aanmaken, die je echt eens te voorzien van de beschikbare herstellingsopties.
Daarna contact opnemen met de helpdesk om je e-mail adres te laten wijzigen.

Rekening mee houden dat, dit een forum is en geen helpdesk.
Er zijn stappen die je echt zelf dient te gaan doen.
Persoonlijke gegevens dien je nooit in het openbaar en online te vermelden.

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (616 Weergaven)

★★ Apprentice

ok sorry dat ik dat zou doen maar ik moet dus een account aanmaken met dezelfde gmail op origins en dan? Moet ik dan vragen aan gmail voor mijn account over te zetten ,ik heb gekeken en ik vind dat niet hoe ik het moet vragen aan gmail dus wat kan ik doen?

Bericht 3 van 5 (613 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Als je geen toegang meer hebt tot jouw GMail account, dan dien je op hun website te kijken wat je hieraan kan doen, @skykeano.
Lukt dat niet, dan zit er weinig op dan een nieuwe te maken, zorg deze keer dat je de herstellingsopties en beveiligingsinstellingen bekijkt en invult. Vervolgens dien je contact op te nemen met de helpdesk door het oude / niet meer toegankelijke e-mail adres laten wijzigen door hun naar dit nieuwe e-mail adres. In vervolg zal je toch iets beter moeten opletten waar je jouw e-mail adres gebruikt. Persoonlijke gegevens dien je nooit te vermelden online als in het openbaar.

Een nieuwe Origin / EA account kan je wel maken, maar dan heb je geen toegang meer tot jouw producten en opgeslagen spelvoortgang.
Productcodes zijn eenmalig te gebruiken.

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (606 Weergaven)

Community Manager (retired)

Hey @skykeano ,

Sorry om te horen dat je geen toegang meer hebt tot jouw email en hierdoor jouw account. Helaas zullen wij over het forum niet kunnen helpen met het herstellen en het resetten van het wachtwoord en willen we je vragen contact op te zoeken met onze helpdesk over de chat en zij zullen jou verder helpen door enkele vragen te stellen over jouw account die je zult moeten beantwoorden zodat we weten dat jij inderdaad de eigenaar bent zodat wij het email aan kunnen passen voor jou.

Een nieuw account aan maken zal inderdaad niet helpen want de voortgang en games staan op het andere account en wij kunnen dit niet over zetten als je geen toegang hebt tot dit account wat betekent dat we beter kunnen kijken naar het aanpassen van jouw account via de bovenstaande methode. Het kan het ook waard zijn contact te zoeken met Google om jouw Gmail terug te krijgen of een nieuwe onder de exact zelfde naam mocht de vorige verwijdert zijn.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 5 (591 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen