Profiel foto games

door diamondlucifers
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Profiel foto games

★★★ Apprentice

Hallo,

ik wil een avatar instellen op me account zodat er een foto staat als ik aan het gamen bent. maar dan word ik door gestuurd naar ea site van de profiel dan kan ik geen avatar uploaden omdat ik me mail moet verifiëren. klik op stuur code per mail dan krijg ik geen code. Dus voor nu kan ik geen avatar selecteren.

Groet

Mitchel (Killerfun666) 

Bericht 1 van 13 (677 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Profiel foto games

★★★★★ Expert
Toegang hebben tot jouw EA / Origin account is belangrijker, @diamondlucifers. Controleer of deze e-mail berichten wel naar het juiste e-mail adres worden verstuurd.
Mogelijk zijn deze e-mail berichten in een andere map dan je Postvak In terechtgekomen, zoals die voor de afhandeling van ongewenste e-mail.
Zet de e-mail adressen van EA op de witte lijst van je e-mail cliënt. Probeer het (later) nogmaals.
Met een andere manier je aanmelden.
Indien je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail adres waarmee je toen jouw EA / Origin account had aangemaakt, dan zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk, via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/ Jouw regio op "United States" instellen en dan alle gegevens invullen. De chat in het Engels starten. Geopend van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC. Nederlandstalige (telefonische) helpdesk is nog steeds gesloten.
De e-mail adressen die je krijgt bij studies / opleidingen, school of werk zijn vaak ongeschikt voor dit soort zaken.

Mocht het probleem blijven herhalen betreft het gebuikte e-mail adres, dan zal je toch hiervoor eens moeten achteraan gaan.
Je regelmatig aanmelden op je e-mail adressen, platforms en accounts, zal deze langer actief houden. Ook kan je sneller achter komen indien er soms vreemde zaken zijn gebeurt.

Groetjes.
Bericht 2 van 13 (669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Apprentice

Hoi @RealSimmor0 

Ik heb gewoon toegang tot me account. Anders kon ik er ook niet op gamen.

Ik krijg gewoon geen verificatie code binnen. Heb dus al paar keer de helpdesk gesproken en geen succes.

als ik op upload klik dan kies ik een avatar die op me pc staat dan wilt ie niet gaan uploaden. Omdat ie wilt dat ik me account opnieuw verifieer  maar als ik geen code ontvang dan kan ik amper wat doen

groetjes

Bericht 3 van 13 (667 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Hallo @diamondlucifers,

Nagaan of deze e-mail berichten toch zijn terecht gekomen in de mappen voor de afhandeling van ongewenste e-mail, in plaats van je Postvak In.
Zet de e-mail adressen van EA op de witte lijst van je e-mail cliënt.
Een extra e-mail adres toevoegen, dan zou hierop dit soort e-mail berichten ook moeten krijgen.
Met reserve code proberen.
De instellingen van je e-mail cliënt eens goed nakijken en aanpassen. Software bijwerken. Contact opnemen met het bedrijf achter jouw e-mail adres, waarom je steeds deze e-mail berichten niet kan ontvangen.
Weer contact opnemen met de helpdesk.

Groetjes.
Bericht 4 van 13 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Apprentice

Hoi @RealSimmor0 

Ik kan niks aanpassen in me account dus 2de mail adres lukt niet.

En in me ongewenste mailbox komt ie ook niet binnen

Bericht 5 van 13 (655 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
Hey @diamondlucifers,

Sorry om te horen dat je problemen hebt met het aanpassen van jouw account en dus ook jouw plaatje. Helaas kunnen we hiermee niet helpen over het forum en zal dit via de helpdesk behandeld moeten worden.

Ik zie dat je al eens contact gezocht hebt en dat het niet gelukt is dus misschien dat dit helpt.

- Vraag ze of het mogelijk is jouw twee stap om te zetten naar sms om te zien of dat wel aan komt (dit is gratis)
- Vraag ze om een tweede secondaire mail toe te voegen en dat te gebruiken.

Het beste is het om ons via of chat of social media (Twitter/Facebook) te benaderen voor dit probleem in plaats van de mail.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 13 (640 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Apprentice

Hey @EA_Neil 

Leuk en aardig zo'n facebook pagina van EA, maar ze reageren er niet op? Of heb ik de verkeerde facebook pagina van ze bezocht en bericht gestuurd?

Want heb via de ea site op de facebook icontje geklikt en ik wacht nu al dagen op antwoord en ik krijg maar geen antwoord terug.

Groet

Mitchel

Bericht 7 van 13 (572 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

@diamondlucifers,

Heb je hierbij EA Help een berichtje gestuurd of ons hoofd EA account?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 13 (556 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Apprentice

Hey @EA_Neil 

zie de bijlage die ik erbij heb gezet

groetjes

Bericht 9 van 13 (553 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

@diamondlucifers,

Je zult inderdaad EA Help (met het vinkje) een berichtje moeten sturen en niet onze hoofdpagina van EA (Electronic Arts).

Een alternatief zou een chat starten zijn wat binnen minuten kan via help.ea.com .

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 13 (541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen