juni 2020
Tijdens een gezellig avondje met wat vrieden hadden we na een hoop gepraat over voetbal en fifa beslote om een tournooi te houden waarvan de winnaar een leuk prijsje zou krijgen op ultimate team heb ik een transfer ban gekregen omdat ik had gewonnen omdat er een speler van mij is gekocht voor de maximale prijs. Ik zou deze coins graag in willen leveren om de mogelijkheid terug te krijgen om items op de transfermarkt te kopen/verkopen. Zou iemand mij AUB hiermee kunnen helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
juni 2020
juni 2020
juni 2020
juni 2020
Ik heb een mail gestuurd maar 4 dagen verder nog geen antwoord gekregen... ik kan helaas ngsteeds geen gebruik maken van de transfermarkt. Er zijn een aantal SBC’s bezig die ik graag zou willen doen maar kan het niet doen omdat ik buiten de transfermarkt ben gesloten. Kan hier AUB iets aan gedaan worden?
juni 2020
juni 2020
Hey kan even duren voordat je een antwoord krijgt van ons ToS team @0345skydevilnl, ik raad je dan ook aan om dit geduldig af te wachten.
juni 2020
@EA_Jason bedankt voor je bericht, ik zal het rustig afwachten. Als ik na een week niks heb gehoord zou je me dan aanraden het bericht opnieuw te versturen?
juni 2020
Nee dat niet, wanneer je het verzoek 1 keer aanmaakt zal het onderzocht worden, het is dus niet nodig om er meerdere aan te maken.
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen