[PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

door Lunabell13
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Kan niet via ideal betalen op de app en ook niet op de site?

Champion

Hey @lynn834,

Maak je toevallig gebruik van antivirussoftware en een firewall? Heb je ook gecontroleerd of je Origin toegang hebt verleend?

Kijk dan gelijk even of je de laatste updates voor jouw computer hebt opgehaald. 

Je kunt eventueel ook contact opnemen met de klantondersteuning.

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 271 van 294 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

betalingen ea app werkt niet voor somige ideal banked.

★ Novice

met alle respect maar sinds de newe ea app sinds de ouwe origin app niet meer werkt heb ik het 1ne probleem naar het ander kan niet eens met abn-amro mijn games meer aankopen blijft hangen op groen scherm met verder er nix in waar normaal de optie zou moeten staan met mobiel qr code of met pas inloggen dat laad niet in blijft leeg

dit probleem is al tijdje zo en als ik dit dan in de live chat/support vraag krijg ik te hooren ja moet je je bank bellen of ligt aan jouw pc en dat soort onzin
............

waneer word dit nou eens gefixed? wil ondertussen wel weer eens wat games aanschaffen vooral nu met black friday meer denk dat ik weer langs de pot pis en gewoon nog 1 extra mag wachten of het word helemaal nooit gefext dat kan natuurlijk ook nog rip gaming.

is er een mogelijkheid om de oude origin launcher werkend terug te instaleeren want deze ea app weet niet wat jullie er aan gedaan hbbn maar wat een waardelooos stuk stront programa is dat zeg 

anywhays los van alle gekheid op een stokkie ik zou graag weer gebruik willen maken van ideal en gewoon weer game's willen kunnen aanschaffen wat ik op dit moment niet kan en veel game's en acties mis loopt wat in dit geval dus ook geld misloop.

Bericht 272 van 294 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Kan niet betalen met Ideal

★★★ Newbie

Ik heb meermaals geprobeerd uitbreidingspakketten te bestellen zowel via de EA app op mijn pc als via de website via mijn telefoon. Ik krijg bij beide geen betalingsscherm te zien. Het blijft een zwart/witte pagina en word niet doorgestuurd naar de (in mijn geval Rabo) betaalpagina. Nog meer hier last van? 

Bericht 273 van 294 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

★★★ Newbie

Ik ook! Dit probleem is al veel langer. Misschien moeten jullie @EA contact op nemen met de abn ambro bank. 

Bericht 274 van 294 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betalingen ea app werkt niet voor somige ideal banked.

★★ Novice

inderdaad, EA zou gewoon het moeten fixen en eventueel contact met de banken waar t niet bij werkt opzoeken. Bij mij heeft het gelukkig wel gewerkt via de website met mijn ea account op mijn pc met google chrome maar dat zal vast voor lang niet iedereen het geval zijn

Bericht 275 van 294 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★ Novice
@EA_Leeuw Hoi, ik loop hier nu tegenaan! Ik wilde een zelfgekozen bundel kopen, maar bij afrekenen met ideal krijg ik een wit scherm. Origin resetten hielp niet, en via de website kun je niet zelf een bundel kiezen waardoor ik dit niet op de site kan kopen. Chatten met de helpdesk leidde mij hiernaartoe. Wat kan ik doen? Alvast bedankt!
Bericht 276 van 294 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Betaling werkt niet in Origin

★★ Novice

Hoi, ik wilde een zelfgekozen bundel kopen van de Sims 4, maar bij afrekenen met ideal krijg ik een wit scherm. Er is een thread met dit probleem die als opgelost gemarkeerd is, maar daar staat geen oplossing in die werkt. Origin resetten hielp niet, en via de website kun je niet zelf een bundel kiezen waardoor ik dit niet op de site kan kopen. Chatten met de helpdesk leidde mij hiernaartoe. Wat kan ik doen? Alvast bedankt!

Bericht 277 van 294 (165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

Hey @mariieeeeeeeeeee,

Heb je gebruik gemaakt van de informatie uit dit artikel: Bouw en koop een bundel voor De Sims 4 op pc en Mac (ea.com)

en voldoet jouw bundel aan deze eisen?

• Let op: alles je alles van één pack- of pakkettype hebt, kun je geen bundel samenstellen. Als je bijvoorbeeld alle Expansion Packs bezit, kun je geen bundel maken, want er moet er van elk type één zijn.

Op de website zijn een aantal bundels beschikbaar:  Buy The Sims™ 4 Bundles - Electronic Arts (ea.com) 

Omdat het nu Sale is bestaat de mogelijkheid dat je een aantal bundels nu niet zelf kunt samenstellen. 

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 278 van 294 (150 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hoi @mariieeeeeeeeeee,

We dachten voor een tijdje dat het opgelost was, maar zoals jij (en meerdere spelers) hebben gemerkt, ze zijn het nog aan het onderzoeken. Hopelijk kunnen ze het binnenkort een keer echt oplossen, maar tot dan kan ik alleen voor geduld vragen.

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 279 van 294 (144 Weergaven)

★★ Novice
Dankjewel voor je reactie @EA_QueenBee en @Trismagistos! Als ik die stappen volg loop ik er inderdaad tegenaan dat ik niet zelf de packs en pakketten kan kiezen; er zijn alleen drie bestaande bundels (decorator's dream, everyday essentials en pet lovers). Dan wacht ik geduldig af totdat er weer wat mogelijk is! Fijne feestdagen! Party hat
Bericht 280 van 294 (126 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen