[PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

door Lunabell13
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ideal werkt niet

Champion

Welkom op de Nederlandstalige forumpagina van AnswersHQ, @simsspelerfan,

 

Als je een wit of groen scherm krijgt kan je het misschien beter even via de website van EA proberen: https://www.ea.com/nl-nl

Hopelijk lukt het daar wel.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 201 van 295 (647 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Kan niet betalen met Rabobank IDeal

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo, 

 

Ik was bezig met een expansion pack voor de Sims 4 halen, maar ik kan niet betalen met Rabobank IDeal. Ik zit op een Mac. Ik heb het eerst via de Origin app geprobeerd, wat tot een wit scherm leidt. Daarna ben ik naar de EA webbrowser gegaan om het daar te proberen wat leidt tot een storing scherm. Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd op de Sims webbrowser, met weer een foutmelding. Als ik op de Origin app bij andere banken probeer komt het betaalscherm wel dus het is niet een storing van mijn Mac, die ik al meerdere keren opnieuw heb opgestart, en ik heb gegoogled of er storingen waren bij de Rabobank, wat ook niet zo is.

 

Wat kan ik nu doen?

Bericht 202 van 295 (619 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ideal werkt niet met ABN en EA

★★ Novice

ik kan geen nieuwe pack kopen IDEAL heeft een error met EA wel erg vervelend! ik heb het al geprobeerd om te installeren en betalen via een om weg maar dat werkt ook niet!

Bericht 203 van 295 (763 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal werkt niet met ABN en EA

Champion

Hey @Ampy240,

 

Dat gebeurt jammer genoegwel vaker. Hopelijk kan je dat probleem omzeilen als je de pakketten aanschaft via de website:

https://www.ea.com/nl-nl

Laat ajb even weten of het hiermee wel lukt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 204 van 295 (752 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal werkt niet met ABN en EA

★★ Novice

De link geprobeerd, zelfde melding over ideal; probeer anders te betalen.......dat ga ik niet doen. Frown 

Bericht 205 van 295 (743 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal werkt niet met ABN en EA

Champion

Hey @Ampy240,

 

Ik heb vandaag even gekeken of er storingen waren/zijn bij Ideal. Ook jij kan dat controleren. Hier vind je een link:  https://beschikbaarheid.ideal.nl/

Je kunt dat ook controleren bij: 

https://allestoringen.nl/

Ik heb bij EA en bij Ideal de afgelopen dagen geen storingen kunnen ontdekken.

 

Zou het kunnen liggen aan jouw netwerkverbinding? Heb je misschien een virusscanner of firewall-instelling die de transactie blokkert?

 

Wie weet, kunnen we samen even onderzoeken waar het probleem zit.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 206 van 295 (714 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal werkt niet met ABN en EA

★★ Novice

Het is frustrerend dat ik de fout niet kan vinden of hoe ik dit kan weg halen. De tekst bij de ideal betaling is:"please note using ideal with ABN Amro is currently not supported, if error occurs, please use different payment method."

Ik ga niet anders betalen, dus waar ligt het aan?

Bericht 207 van 295 (699 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal werkt niet met ABN en EA

[ Bewerkt ]
Champion

Hey  @Ampy240,

 

Ik begrijp je frustratie.

Zoals je kunt zien, zijn er vandaag wel storingen in het betalingsverkeer:

https://allestoringen.nl/storing/abn-amro/

Hopelijk lukt het later!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 208 van 295 (694 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal werkt niet met ABN en EA

★★ Novice

De bank geeft aan geen storingen te vinden. 

Op andere sites werkt ideal betalen wel alleen bij  EA- gaming niet....ik weet niet hoe maar ik hoop dat EA er ook naar kijkt.

Bericht 209 van 295 (686 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal werkt niet met ABN en EA

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

ik heb dit ook, vragen gewoon blijven afvuren totdat ze wat doen. anders contact opnemen met SPS Globall collect, daar zijn hun klant van(EA) en niet andersom hun helpen je wel verder, ik heb betaling gedaan maar nog nooit product ontvangen, ik heb via SPS bewijs ontvangen dat er wel degelijk aan EA betaald is ondanks adivsors zeggen van niet, heb ook aangifte gedaan, is gewoon diefstal.

 

40 euro ben ik kwijt, maar wil weten waarom EA hier geen gepaste procedure's voor hebben, kort gezegd, ze sugar coaten veel maar doen gewoon niks.

 

Op forum kunnen ze hiermee sowieso niet helpen, dat weten ze hier ook.

Bericht 210 van 295 (677 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen