[PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

door Lunabell13
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @tokoliem,

 

Er is een uitgebreid artikel waarin je ook informatie vindt over aankopen.

https://help.ea.com/nl/help/account/buying-ea-games/#how-to-buy

Hopelijk kan je daar meer te weten komen om jouw probleem op te lossen.

Daarnaast kan je Apex coins ook via andere kanalen/online winkels kopen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 191 van 295 (295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Betaling lukt niet

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik probeer een bundel te kopen (zelf samengesteld) via de EA-app. Maar als ik op Ideal klik en vervolgens rabobank kies wordt ik naar een iwt beeldscherm geleid die niet veranderd. Toen dat een paar keer niet lukte probeerde ik het via Paypal waar alles soepel ging tot het eind waarbij er een foutmelding komt. Dit heb ik een stuk of 10 keer geprobeerd en in het klantenportaal staat bij de meeste bestellingen "betaling in behandeling:". Ik ben nu bang dat er alsnog geld van mij rekening af wordt gehaald... 

 

Ik kan via de ea website niet de optie vinden hoe ik zelf de bundel kan samenstellen, anders had ik het graag via de website zelf geprobeerd. 

 

Iemand tips?

Bericht 192 van 295 (281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Betaling lukt niet

Champion

Hey @Ni4em1,

 

Ik heb een vraag over de bundel. Heb je die samengesteld aan de hand van de informatie in dit artikel:  Bouw en koop een bundel voor De Sims 4 op pc en Mac (ea.com)?

En heb je daarin één exemplaar van elk type pakket opgenomen, dus een Expansion Pack, een Accessoirespakket en een Game Pack? Want alleen dan geldt het als een bundel.

Dan als je informatie wilt over de bestelling en/of betaling zal je echt contact moeten opnemen met de klantondersteuning. 

 

Hier vind je alle informatie daarover: https://bit.ly/EA-Ondersteuning

De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. via deze link: https://help.ea.com/nl/contact-us
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 193 van 295 (264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★★ Newbie

Hoi,

 

Ook op de Mac doet ideal het niet. Je krijgt dan als je op betalen drukt, een wit scherm. Je kan dus nooit naar het betaalscherm van je bank. 

Bericht 194 van 295 (258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Champion

Hey @mariekebruijn,

 

Dat is vervelend. Meestal lukt het wel als je het via de website probeet:  https://www.ea.com/nl-nl/games/library/pc-download. Hopelijk lukt het jou ook.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 195 van 295 (249 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan geen betaling meer doen via Ideal > Rabobank

★★★ Newbie
@kuschristelx ik heb dit ook echt raar
Bericht 196 van 295 (247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★★ Newbie
@Trismagistos nee dat kan niet daar kan je niet zelf samenstellen met die bundel dan heb je standaard bundels
Bericht 197 van 295 (243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @chaneltje1234,

 

Als je zelf een bundel wilt samenstellen dan kan dat. je moet dan wel rekening houden met de voorwaarden die in dit artikel worden genoemd: Bouw en koop een bundel voor De Sims 4 op pc en Mac (ea.com)

Voor Mac gebruikers kan je hier online via de website die bundel samenstellen: https://www.origin.com/store/build-a-bundle/sims4

Als je op dit moment geen (eigen) bundel kunt samenstellen is die optie waarschijnlijk (voorlopig) niet beschikbaar.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 198 van 295 (237 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Community Manager

Hey @chaneltje1234,

 

Ik zie ook geen optie om een bundel te kopen via de website, maar zie je ook geen optie via Origin zelf?

Screen Shot 2022-11-29 at 7.18.48 PM.png

 

(Ik heb zelf geen Mac om dit mee te testen, maar ik heb hier een gids gevonden [Helaas is het in het Engels]: https://answers.ea.com/t5/General-Discussion-Feedback/FAQ-Sims-4-Buy-a-Bundle-Windows-and-macOS/td-p... )

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 199 van 295 (230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Ideal werkt niet

★★★ Newbie

Heyy,

 

when i wanted to buy the bundle package or anything with Ideal and then ING it doesnt work, i only get an white screen. Can someone please help me.

 

greetings,

luca 

Bericht 200 van 295 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen