december 2019
december 2019
Ik heb precies hetzelfde probleem, heb gisteren nog twee andere bestellingen gedaan, geen enkel probleem. Nu kunnen we het dus zelf gaan oplossen. Ga ik mijn geld wel ergens anders uitgeven.
december 2019
december 2019
Hier exact hetzelfde probleem. Logo veel te groot.
februari 2020
Ik weet niet of het nog relevant is, want deze post is alweer een maand geleden, maar als je het schermpje verkleint wordt ook de kleurcode kleiner en kun je hem wel scannen. Zat er ook een hele tijd mee omdat ik dacht dat ik hem groter moest maken.
Hopelijk heb je er nog wat aan!
februari 2020
Hallo,
Ik wilde een uitbreiding aanschaffen van de Sims, maar in het Ideal scherm voor de Rabobank kan ik mijn rekeningnummer niet meer invullen. Het scherm ziet er ook anders uit dan normaal!
Hoe nu verder?
Groeten,
Bianca
februari 2020
februari 2020
hallo, ik kom weer even met een probleempje. Ik wil dus graag stuff packs kopen, maar als ik mijn rekeningnummer en pasnummer invul staat er nog steeds dat ik ze moet invullen, ook al heb ik dat al gedaan. daardoor kan ik de code dus niet scannen. iDEAL is ook mijn enige betalingsoptie, aangezien ik nog geen creditcard of paypal heb. valt dit op te lossen?
februari 2020
februari 2020
Ik probeer iets te kopen, maar ik loop vast in het betalings scherm. Scherm reageert gewoon niet op de gegevens die ik invul ??
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen