maart
maart
Ik ervaar precies ditzelfde probleem. Ik wil een uitbreiding kopen in de EA app via ideal Abn Amro en ik krijg enkel een groen scherm.
maart
Hey @StephMaria91
Soms lukt het wel als je de uitbreiding via de website aanschaft: https://www.ea.com/nl-nl/games/library
Controleer ajb even of het daarmee wel lukt.
Veel succes.
maart
Yesss! Dit werkte. Super bedankt
maart
Graag gedaan en veel speelplezier @StephMaria91!
maart
Hi allemaal,
Ik wil graag de sims 4 samen groeien pack kopen, nu heb ik Ideal geselecteerd en stuurt de EA App mij automatisch naar mijn gekozen bank om de betaling te willen voltooien maar hij gaat niet verder, Ik zie alleen maar mijn gekozen bank als tabblat en dan stopt het, dus ik kan nu niks betalen
maart
een maand geleden
Ik Heb Een iMac Maar IK Heb Hetzelfde
een maand geleden
een maand geleden
Ik heb het zelfde probleem met ABN voor het kopen van apex coins.
Via de game zelf en de nieuwe EA app kan ik geen Apex coins kopen. Elke keer zie ik alleen een groene scherm als je op betalen klikt.
Omweg via de eerder genoemde website is er niet, want ik kan nergens daar Apex coins bestellen.
Weet iemand een oplossing?
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen