februari
Hm yep, de EA app werkt. Wist niet eens dat die app Origin zou vervangen. Bedankt voor de hulp!
februari
februari
Hey Leeuw
Ja, ik speel op een windows PC en het werkte via de EA app. Niet de website. Was even verbaast dat er uberhaupt een EA app was voor dit soort dingen. Origin werkte voor geen meter met ING bij IDeal dus ik ben blij dat ik via de EA app wél aankopen kan maken.
februari
februari
februari
februari
Bedankt voor je antwoord!
Ik heb Soort geprobeerd, maar daar hetzelfde probleem.
Helaas heb ik geen andere accounts om de betaling mee te doen.
Ik hoor graag van je!
Groetjes!
februari
Ok duidelijk het moet via de EA app. Maar waarom is in godsnaam Origin dan niet geüpdatet om hiernaar te verwijzen? Waarom laat origin (ook gewoon een app) mij überhaupt nog games browsen en proberen te kopen? Alsof ik in een fysieke winkel iets kies en er dan wordt gezegd, (na de hulpdienst te hebben gebeld): "nee meneer al onze kassa's staan in onze nieuwe winkel twee straten verderop."
februari - laatst bewerkt februari
@Sojoez, ja ik begrijp die gedachtegang heel erg goed. Die feedback is doorgezet naar de teams. Het lijkt erop dat ABN AMBRO (en soms ook de ING) hun betaalomgeving zo vaak updaten/aanpassen, dat de EA app (of Origin) het hierdoor niet meer kan bijhouden. ABN AMBO (en soms de ING) lijken ook de enigste NL (en soms BE) banken die hier 'last van hebben' als je via iDEAL wilt betalen.
maart
Ik probeer al een uur een sims 4 bundel te betalen met ideal (ING). Als ik de optie ing kies en op "nu betalen" klik kom ik op een grijs scherm, verder kan ik niks doen. Ik denk dat je op de qr-code moet komen maar het enige wat ik zie is een grijs scherm. Kan iemand mij helpen?
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen