Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Champion

@itselise 

 

Als je de EA app opent en op De Sims klikt, krijg je vanzelf het bericht dat je jouw uitbreidingspakket kunt downloaden. Kijk desnoods even bij My collection en klik op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4, daarna op Add-ons om het pakket toe te voegen aan het totaal.

 

Maak voorlopig even geen gebruik van Origin omdat je dan waarschijnlijk al je pakketten opnieuw zult laten downloaden en installeren.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 161 van 295 (801 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★★ Newbie

Hoi

 

Ik ervaar een hele gekke, naar ik hoop bug, als ik aan het browsen ben naar uitbreidingspakketten van de sims 4.

De website geeft een foutmelding: 

Access Denied
You don't have permission to access "http://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/store/addons/the-sims-4-island-living" on this server.
Reference #18.17301060.1672756959.26525418

 

Hierna kan ik met geen mogelijkheid terug op de site komen en moet ik mijn pc herstarten.

Is dit een bekend probleem? En hoe kan ik dit voorkomen?

Bericht 162 van 295 (770 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Champion

Hey @itselise,

 

Die melding komt vooral voor als je al bent ingelogd bij EA. Kan het zijn dat je op dat moment ook met De Sims 4 een online verbinding hebt? In dat geval blokkeert de website waarschijnlijk jouw toegang en geeft aan dat je geen acces hebt. Het kan ook zijn dat je probeert om met twee verschillende accounts gelijktijdig vanaf jouw computer (IP-adres) toegang te krijgen toe de server van EA. Ook dan wordt bij een van de twee de toegang geweigerd.

 

Als je het pakket wilt aanschaffen en het niet lukt via De Sims 4 menu dan raad ik je aan om De Sims 4 af te sluiten,  naar de website te gaan en desnoods daar in de hoek rechts boven in te loggen en het opnieuw te proberen.

 

Laat even weten of het je al is gelukt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 163 van 295 (758 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Community Manager
Hey @itselise,

Gebruik je toevallig ook een VPN?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 164 van 295 (716 Weergaven)

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★ Novice

Hi! Ik heb nu precies hetzelfde, wil graag de pack stedelijk leven kopen maar als ik op betalen via Ideal druk en dan ABN Amro kies, komt er een groen scherm van ABN Zonder enige QR code of ook maar iets erin. Hoe heb jij dit opgelost?

Bericht 165 van 295 (655 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

Community Manager
Hey @brittkokkie,

Als het goed is moet het wel lukken via je het via de ea.com website probeert. Als het goed is moet dit een directe link zijn: https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/store/addons/the-sims-4-city-living.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 166 van 295 (650 Weergaven)

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★ Novice

Hi @EA_Leeuw,


Ja, zo is het inderdaad wel gelukt!

Bedankt voor de snelle reactie!

Bericht 167 van 295 (636 Weergaven)

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

Community Manager
@brittkokkie, graag gedaan!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 168 van 295 (616 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★ Novice

Heyhey.

 

Weet niet zeker of er nog andere mensen zijn die hier last van hebben maar ik kan ook niet met IDeal betalen voor Sims 4 packs. Ik gebruik ING en krijg de hele tijd een lege pop-up waar dus een QR code moet staan om te betalen. Ik kan nergens vinden of ING niet meer wordt ondersteund door Origin en kan niet met een andere betaalmethode deze aankopen maken. Heb ook al meerdere keren geprobeerd in contact te komen met EA support maar krijg steeds maar van die automatische emails die naar het forum verwijzen inplaats van een degelijk antwoord. Kan er ASTUBLIEFT iemand van EA support naar kijken? Dit begint tamelijk irritant te worden en ik zou zeer graag gewoon een paar packs willen kopen met IDeal ING.

Bericht 169 van 295 (559 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Champion

Hey @PsionicGamer,

 

Maak je gebruik van de Origin App en dus van een MacOS systeem? 

Zou je eens willen kijken of het wel lukt als je gebruik maakt van de website: https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/store/categories/expansion-packs.

 

Als je gebruik maakt van een Windows pc dan kan je overwegen om over te stappen naar de EA App: Download the EA app – Powering next generation of PC gaming - Electronic Arts

 

Laat ajb even weten of je je hier iets aan hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 170 van 295 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen