Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Uitbreiding kopen lukt niet sims 4

★★ Novice

Hoi via de site in deze forum was het mij gelukt misschien dat het dan wel lukt? 

 
Bericht 151 van 295 (1.508 Weergaven)

Re: Uitbreiding kopen lukt niet sims 4

[ Bewerkt ]
Community Manager

@jasmin328 👇 Standard smile


@Irossssssssssss schreef:

Hoi via de site in deze forum was het mij gelukt misschien dat het dan wel lukt? 


EA_LeeuwAHQ
Bericht 152 van 295 (1.471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreiding kopen lukt niet sims 4

★ Novice

Ik ervaar, net als vele anderen, hetzelfde probleem. Wanneer ik via iDeal met ABN Amro wil betalen krijg ik geen QR-code te zien en alleen een blauw/groen scherm. Hopelijk wordt het snel opgelost Frown 

Bericht 153 van 295 (1.418 Weergaven)

Re: Uitbreiding kopen lukt niet sims 4

Community Manager
Hey @kayleighheuv,

We hebben het probleem al meerdere malen aangekaart, maar helaas lijkt het erop dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Frown

Voor nu is de enige tijdeklijke oplossing om een eventuele aankoop via de https://ea.com/nl website te doen. Dan moet het als het goed is wel lukken als je via iDEAL wilt betalen via ABN AMRO.

Kun je dat proberen?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 154 van 295 (1.413 Weergaven)

Aankoop uitbreidingspakket lukt niet

★★ Novice

Hoi,

Ik wil het uitbreidingspakket beleef het samen van de sims 4 downloaden. Echter lukt dit niet. Ik heb meerdere betaalmogelijkheden geprobeerd. Bij ideal blijft het scherm wit wanneer hij overschakelt naar betalen met ing. Met creditcard of paypal geeft het aan dat de betaling mislukt is. 

 

Heeft iemand dit ook gehad en weet iemand hoe ik dit moet oplossen.

 

Groetjes Floortje

Bericht 155 van 295 (1.329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aankoop uitbreidingspakket lukt niet

Champion

Hey @floortje31348,

 

Dat is vervelend maar een wel bekend probleem.

Kan je aangeven of je het pakket via het spel probeerde aan te schaffen? Of, probeerde je het via de EA app of Origin? Als je die mogelijkheden al hebt  geprobeerd dan zou je het ook nog kunnen proberen via de website: Buy The Sims™ 4 Expansion Packs - Electronic Arts (ea.com)

Kijk dan naar de titel "Get together" ergens halverwege de pagina. 

 

Laat even weten of het via de website wel lukt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 156 van 295 (1.316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aankoop uitbreidingspakket lukt niet

★★ Novice

Hoi,

Dankje voor je reactie!

Het is uiteindelijk gelukt. Ik deed dit via origin, toen lukte het niet. Uiteindelijk de ea app gedownload, waarbij de aankoop wel lukte.

 

Groetjes Floortje

Bericht 157 van 295 (1.307 Weergaven)

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★★ Newbie

Hi Leeuw

 

Ik heb vandaag de EA app voor Windows geinstalleed. Aangezien er mooie kortingen zijn wilde ik een uitbreiding aanschaffen. 

Ideal betaling via ABNAMRO maar dit geeft een groen scherm zonder betalings mogelijkheden net zoals al eerder is aangegeven Frown

 

Hoe los ik dit op?

Bericht 158 van 295 (1.277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Champion

Hey @itselise.

 

Jammer genoeg is dat groene scherm bij sommige iDEAL betalingen een bekend probleem als je gebruikmaakt van in App aankopen.

 

Zou je eens willen kijken of het wel lukt als je gebruik maakt van de website: https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/store/categories/expansion-packs.

 

Laat ajb even weten of je succes hebt gehad.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 159 van 295 (1.256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★★ Newbie

Hi trismagistos

 

Ik heb zojuist uitbreidingen aangeschaft via de link die je in je bericht plaatste. Heb deze betaald met ideal wat hier wel werkt.

Na de betaling kwam er een scherm die niet vernieuwd of gesloten mocht worden, deze gaf na een paar seconde de foutmelding: 414 Request-URI Too Large (zie screen)

 

Heb wel een mail bevestiging ontvangen van de aankopen, daarin staat dat je de spellen via Origin moet downloaden. Ik neem dus aan dat het niet werkt in de EA app voor Windows?

Bericht 160 van 295 (1.253 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen