Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Kan niet betalen?

★★★★★ Newbie
@Trismagistos ik wil dit proberen, alleen als ik via de website kijk naar de uitbreidingspakketten die ik al eerder heb gekocht, dan staat er niet dat ik ze heb, terwijl ik wel gewoon ben ingelogd met hetzelfde account. als ik er eentje koop via de website, hoe weet ik zeker dat ik er ook echt mee kan spelen ?
Bericht 131 van 295 (3.663 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet betalen?

★★★★★ Newbie
@Issaenha Update, omdat ik ongeduldig was heb ik het toch maar gedaan via de website en het is gewoon gelukt!
Bericht 132 van 295 (3.643 Weergaven)

Re: Kan niet betalen?

Champion

Hey @Issaenha,

 

Goed dat je toch nog even meldt dat het wel gelukt is via de website.

 

Veel plezier met spelen! Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 133 van 295 (3.640 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★★ Newbie

Ik heb dit probleem nu, kan iemand hier mee helpen?

Bericht 134 van 295 (3.639 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Champion

Hey @zeepstukje,

 

Welk probleem kom je precies tegen? Krijg je geen betaalscherm in Origin? Heb je de EA App al gedownload en geïnstalleerd? Download the EA app – Powering next generation of PC gaming - Electronic Arts

Je kunt het ook via de website proberen Pc-games en computergames om te downloaden - Electronic Arts (ea.com).

Hopelijk lukt het je wel met deze informatie.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 135 van 295 (3.620 Weergaven)
Highlighted

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

[ Bewerkt ]
Community Manager

Gemarkeerd als oplossing ter zichtbaarheid

 


 

Hey allemaal, 

 

Het is alweer even geleden dat we een update hebben gedeeld over dit probleem, maar we kregen deze ochtend te horen van de teams dat men een oplossing heeft geïmplementeerd in de EA app, dat er nu voor moet zorgen dat men niet meer tegen een volledig wit/zwart (of uitgezoomd) scherm aanloopt als men probeert te betalen via iDEAL in de EA app. 

 

Mocht je er nogsteeds tegenaan lopen, laat het ons dan weten!

 

Bij voorbaat dank!

 


 

Nu dat de EA app volledig is gelanceerd, zijn we benieuwd of dat je nog steeds tegen dit iDEAL probleem aanloopt met de EA app (dus niet met Origin).

 

Nu de EA app is gelanceerd, is het helaas ook niet langer mogelijk om aankopen te doen via de https://Origin.com/nl website. Mocht je tegen het probleem aanlopen, kan je wel aankopen doen via de https://www.ea.com/nl-nl/games website als eventuele omweg. Zorg ervoor dat je met het juiste EA account bent ingelogd.

 

Mocht je op Mac spelen, dan is het nog steeds mogelijk om de Origin applicatie hiervoor te gebruiken. De EA app is nog niet beschikbaar voor de Mac.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 136 van 295 (10.900 Weergaven)

Re: [PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

★★★ Newbie

Ik probeer een uitbreidingspakket te kopen via origin heb een Mac.

Maar ik kan niet betalen met IDEAL. Geen idee hoe ik dit moet oplossen of hoe ik dit nu kan kopen

Bericht 137 van 295 (3.574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

★★★★ Novice

Heb je de EA app al? Lees de rest van het draadje daarna en dan denk ik dat het wel gaat lukken. Het is mij ook gelukt door de hulp van dit forum.  En dat wil wat zeggen. 

Bericht 138 van 295 (3.566 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Rakolien,

De EA app is helaas niet beschikbaar voor de Mac.

 

@Keetje-Lisa, je zou eventueel nog iets ander kunnen proberen. We hebben een nieuwe website uitgebracht voor De Sims 4 en bijbehorende uitbreidingen etc., waardoor het wél weer mogelijk moet zijn om aankopen te doen via de website. Deze website is alleen beschikbaar in het Engels: https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/store/browse. Als je daar de uitbreiding opzoekt die je graag wilt kopen, en inlogt met het juiste EA account, zou je wel (als het goed is) met iDEAL kunnen betalen.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 139 van 295 (3.561 Weergaven)

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★ Novice

Ik heb dit probleem nu en ik heb de EA app al dus wat kan ik nog doen? 

Bericht 140 van 295 (3.545 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen