Re: Betaling lukt niet.

door Lynnisindahouse
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Betaling lukt niet.

★★★★★ Apprentice

Troubleshooting mislukt, 020 8083219 gebeld en werd doorverwezen naar een engelstalige meneer, duidelijk niet in NL.

Ik vroeg hem naar de telefoonkosten hiervoor en hij zei dat deze hoger konden uitvallen omdat hij niet in NL zit.

Erg vreemd allemaal en ik geef het maar op. Ik speel de Sims toch niet meer zo veel.

Bericht 81 van 295 (825 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

Champion

Hey @Lynnisindahouse,

 

Jammer dat je troubleshooting niet is gelukt!

Wie weet had je met deze uitbreidingen De Sims 4 wel weer vaker gespeeld.

Misschien toch nog een tip voor een eventuele volgende keer:  De chat kan je ook in Nederlands voeren en bespaart zeker telefoonkosten.

Ik heb in ieder geval goede ervaringen met de chat.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 82 van 295 (715 Weergaven)

Re: Kan niet betalen met IDeal ABN Amro

★★ Novice
@Trismagistos Dankjewel voor de tip! Via de website werkt het bestellen idd wel!
Bericht 83 van 295 (668 Weergaven)

Re: Kan niet betalen met IDeal ABN Amro

Champion

Goed om te lezen @Lunabell13,

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 84 van 295 (663 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

★★★★★ Expert
Welke foutmelding zie je soms dan, @Lynnisindahouse?

Groetjes.
Bericht 85 van 295 (714 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

★★★★★ Apprentice

Er staat geen foutmelding.

Alles gaat normaal, tot ik in de bankpagina kom. Daar zie ik alleen maar een groen vlak.

Dus ik dacht dat het probleem bij de bank of Ideal lag maar na controle bleken daar geen storingen te zijn. Ik kon ook gewoon inloggen bij mijn bank.

Ik heb deze troubleshooting gedaan maar dat veranderde ook niets: Cache wissen om problemen met je games op te lossen (ea.com)

Heb het in game en in Origine geprobeerd, toen toch maar de app gedownload (ben niet zo tuk op apps) Ook geen verschil.

Nu ben ik door mijn trukendoos heenStandard smile

 

Dank je voor de reactie.

Bericht 86 van 295 (703 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

Champion

Toch nog even een vraag @Lynnisindahouse?

 

heb je het ook via de website geprobeerd? Je bent namelijk niet de enige die dit probleem tegenkomt en andere spelers hebben wel succes gehad via de Origin shop website die ik ook in mijn eerdere reactie heb voorgesteld.

Mijn advies is om het toch nog een keer via deze website te proberen: Origin.

Veel succes.Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 87 van 295 (715 Weergaven)
Highlighted

Re: Betaling lukt niet.

★★★★★ Apprentice

Ja dat heb ik geprobeerd nadat jij dat voorstelde maar als ik wil inloggen, zegt het dat het aanmelden is mislukt en dat ik het later nog eens moet proberen.

Net ook weer.

Bericht 88 van 295 (707 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

Champion

Misschien dat je dan nog steeds bent ingelogd via de EA (Desktop) app, @Lynnisindahouse

 

Als je daar eens uitlogt en dan je aanschaf opnieuw probeert te doen via de website? Heb je dat ook al geprobeerd? 

 

Anders zou er misschien iets aan de hand kunnen zijn met je account of inloggegevens?

 

Wie weet heeft community manager @EA_Leeuw nog ideeën?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 89 van 295 (695 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

★★★★★ Expert
Zit er soms een beperking op de gebruikte bankrekening, @Lynnisindahouse. Heb je al eens geprobeerd met een andere bankrekening?

De computer eens opnieuw laten starten.

Mocht het niet lukken via de Origin cliënt, dan kan je beter de website van Origin gebruiken. Het kopen binnen De Sims 4 kan je beter vermijden.

Gebruik PC met een bijwerkte webbrowser en bekabelde internetverbinding.

Telefonisch is de Nederlandstalige helpdesk niet bereikbaar.
Er gelden duurdere kosten voor het bellen naar het buitenland.
Tevens kan je een alleen Engelsprekenden personen te horen krijgen.

Bepaalde software, die je onnodig nog hebt openstaan, kunnen zorgen voor problemen. Je zal deze helemaal eens moeten afsluiten.

Verander het wachtwoord van jouw Origin / EA account: https://signin.ea.com/p/juno/resetPassword

Controleer je Bestelgeschiedenis: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Staan er soms fouten hier? Deze zal je moeten verhelpen. Soms kan een kleine fout in jouw gegevens al genoeg zijn.

Controleer dat je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account.

Zorg dat je ongehinderd verbonden bent met het internet.

Mocht je soms een kinderaccount gebruiken, dan kan je helaas niet kopen via Origin.

Zou je soms jouw accounts met anderen delen, dan zal je hiermee moeten stoppen, vanwege dit minder leuke gevolgen kan hebben.

Laat Windows eens schoon starten, dat kan helpen hiermee: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135

De aankoop eens proberen via een andere betalingsmethode en/of andere webbrowser en zelfs een andere PC.

Zou er soms een beperking / limiet vastzitten op jouw Origin / EA account, kunnen er bepaalde zaken niet meer beschikbaar zijn.
Je dient zelf contact opnemen met de helpdesk: https://help.ea.com/nl/contact-us
Wel hier alle velden invullen.
Het makkelijkste zou dit gaan via de chat.
Persoonlijke zaken die te maken hebben met jouw Origin / EA account kunnen niet afgehandeld worden via het forum.
De Nederlandstalige helpdesk is geopend van maandag tot en met vrijdag, van 10:00 tot en met 19:00 uur.

Groetjes.
Bericht 90 van 295 (692 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen