mei 2020
Hey iedereen,
Een tijdje geleden wou origin niet openen dus ik dacht ik verwijder alles... uiteindelijk niet de slimste beslissing want nu als ik telkens origin opnieuw probeer te downloaden geeft hij de melding "Origin.dmg is beschadigd en kan niet worden geopend. Verplaats deze naar de prullenmand."
Ondertussen heb ik alles al geprobeerd om een oplossing te zoeken maar tot nu toe heb ik niets maar dan ook niets gevonden.
Kan iemand me hier met helpen ?
Ik heb een MacBook Pro met macOS High Sierra Versie 10.13.6
Alvast bedankt!
Groetjes
Opgelost! Ga naar oplossing.
juni 2020
Hey @EA_Jason @RealSimmor0,
Bedankt voor jullie hulp, ik denk eerder dat de fout op mijn computer zit.
Alles is oke vanuit origin maar mijn computer wil het niet aannemen .. zelfs andere programma's wil hij niet aannemen.
Ik bekijk het verder met Apple Support.
Alvast super bedankt!
Groetjes
mei 2020
Hey hey @EllenPauwels1999,
Zou je mij kunnen vertellen hoe je Origin compleet hebt verwijderd?
Op de Mac is het namelijk zo dat je via Finder > Applications, Origin naar de prullenmand hoeft te verplaatsen en dan de prullenmand te legen.
Probeer anders ook even de Origin Reset Tool: https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-reset-origin-on-mac/
Dit zou Origin en de cache volledig moeten verwijderen waarna je Origin opnieuw kunt downloaden en installeren.
mei 2020
mei 2020
Hey @EA_Jason,
Ik heb het programma verwijderd via Applications en zo daarna ook verwijderd in de prullenmand.
Ik heb ook even het de Reset Tool proberen te downloaden maar hier geeft hij ook weer dat het bestand is beschadigd.
Groetjes
mei 2020
Hey @RealSimmor0 ,
Ik heb even nagekeken en normaal zou ik aan de systeemvereisten moeten voldoen, de software is ook recent bijgewerkt.
Groetjes
juni 2020
juni 2020
@EllenPauwels1999 Van de tips van @RealSimmor0 zou ik eerst eens een nieuw admin account aan proberen te maken.
juni 2020
Hey @EA_Jason @RealSimmor0,
Bedankt voor jullie hulp, ik denk eerder dat de fout op mijn computer zit.
Alles is oke vanuit origin maar mijn computer wil het niet aannemen .. zelfs andere programma's wil hij niet aannemen.
Ik bekijk het verder met Apple Support.
Alvast super bedankt!
Groetjes
juni 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen