mei 2021
Hey hey,
Ik heb een game gekocht en daarvoor moest ik Origin downloaden voor de mac. Maar elke keer als ik het wil opstarten crasht het programma, ik weet niet hoe ik dit kan omzeilen en het alsnog kan downloaden. Heeft iemand ideeën om dit probleem te verhelpen?
mei 2021
@efvva Heb je Origin gedownload via Chrome of Via Safari? Als je Chrome hebt gebruikt komt het wel vaker voor dat Origin niet op de juiste manier functioneert. Verwijder dan de door chrome gedownloade versie volledig en zorg er ook voor dat je de technische preview versie van Origin niet aanzet. Je kunt bij de applicatie zelf deze technische preview versie uitzetten. Hopelijk lukt het daarmee wel.
Veel succes.
mei 2021
@Trismagistos ik heb Origin via Safari gedownload. Maar hoe zet ik de technische preview versie niet aan/uit?
alvast bedankt!
mei 2021
@efvva Als het juist is kan je in het applicatiebeheer van origin de schuif van de Beta versie/ Technische preview versie uitzetten.
Origin - Schakel technische previews van Origin in (ea.com)
In deze link lees je hoe je hem aan maar ook uit kunt zetten. Als dat nog steeds niet werkt dan zit er niets anders op om Origin volledig te resetten. Origin - Origin resetten op Mac (ea.com)
Veel succes.
PS: ik speel zelf niet op een Mac maar op een Windows gaming pc. Voor veel informatie maak ik gebruik van kennis van andere helpers: Hero's en Champions.
mei 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen