maart 2021
Ik heb vorige week mijn laptop leeg gemaakt (volledig systeem herstel). Is al een wat ouder systeem (Sony Vaio), en was ontzettend traag geworden en vol.
Nu wilde ik de Sims er weer op zetten, en dus eerst Origin. Het lukt niet meer!! Hij geeft steeds foutmeldingen.
- Windows update kan niet: heb windows 7, wordt niet meer ondersteund
- Heb al VC++ opnieuw geïnstalleerd
- dll ook
Is de enige optie upgraden naar Windows 10?
(Dat wil ik sowieso gaan doen, gisteravond al geprobeerd. Vannacht laten installeren, vanochtend was alles weer terug naar Windows 7 met een foutmelding!
Nu ga ik dat het weekend opnieuw doen met een schijf van mijn vader.
Maar je kent het misschien wel: speel natuurlijk liever vandaag al 😜)
maart 2021
Hey @Verow19 ,
Alhoewel het op zich nog moet draaien op de meest recente versie van Win7 is het inderdaad aan te raden te opwaarderen als dit problemen blijft geven omdat Win 7 inderdaad niet langer ondersteund wordt met nieuwe updates.
Buiten dat om op Win 7 zou het volgende mogelijk kunnen helpen:
1. Zorg ervoor dat je zowel 2015, 2017 en 2019 geïnstalleerd hebt van VC++ vanaf deze link
2. Start Origin als administrator (rechterklik op de installatie en select start als administrator)
3. Maak een ander Windows profiel aan met administrator rechten en probeer het via daar nogmaals door de installatie te starten als administrator als op stap 2
- EA_Neil
maart 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen