Re: Origin client

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Origin client

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag problemen gehad met de client van origin.

Ik had voor mijn zusjes macbook origin laten installeren zodat ze op mijn account de sims 4 wilde spelen.

en toen mijn zusje inloggen op de client kon ze niks zien in de bibliotheek. Wat wel apart is aangezien ik meerdere keren heb ingelogd en uitgelogd en nog steeds mijn bibliotheek kon zien.

Ik heb een vermoede dat er een bug aan de gang is waardoor ik niet meer in mijn bibliotheek kan en ook niet meer op origin acces kan.

Mogelijk probleem is dat de client mijn account niet goed kan vinden op de servers dus ook alleen maar mijn naam laat zien en voor de rest niet eens mijn prestaties of mijn games.

Ik heb al geprobeerd de client opnieuw te installeren maar krijg nog steeds niks te zien.

Help!

Alvast bedankt voor de hulp

p.s.

In de bijlages staan beide mijn account en mijn (lege) gamebibliotheek,

p.p.s hier is mijn foutrapportage:

11b0514a20022c2d

Bericht 1 van 2 (197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin client

★★★★★ Expert
In de meeste gevallen ben je dan met de verkeerde EA / Origin account aangemeld, @zoefje19nl.
Werkt het wel op een ander platform?
Het delen van accounts wordt afgeraden. Je kan op hetzelfde moment met dezelfde EA / Origin account zijn aangemeld op verschillende en meerdere platforms. Doe je dit toch zal de Origin cliënt hierover een melding geven, je in de offline modus duwen.

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen