Origin-app blijft laden bij verificatie

door danixx239
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Origin-app blijft laden bij verificatie

★★ Novice

Hoi,

Een aantal weken geleden heb ik Origin op mijn MacBook gezet om weer eens in te loggen bij de Sims. Nu ik er tijd voor had, wou ik even inloggen. Als ik echter probeer in te loggen ,et mijn EA account geeft de app aan dat ik moet verifiëren. Als ik op de knop klik wordt de mail wel verstuurt maar loopt mijn hele app vast. (Zie bijlages) Hij blijft maar laden. et lijkt wel alsof er steeds opnieuw geladen wordt. Ik heb de app al helemaal verwijderd en opnieuw op mn MacBook gezet, mijn Mac opnieuw opgestart maar het werkt nog steeds niet

Wat moet ik nu doen? Inloggen op een ander EA platform en daar de verificatie doen hielp trouwens ook niet.

Groetjes Dani

Bericht 1 van 4 (133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin-app blijft laden bij verificatie

Champion

Hey @danixx239,

heb je de Origin app verwijderd met de reset tool? 

https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-reset-origin-on-mac/ 

Misschien dat je daarmee meer succes hebt. 

Voor wat betreft de verificatie. Heb je al eens geprobeerd om de mail te openen op een mobiele telefoon en de code vanuit dat systeem te versturen? 

Jammer dat je bijlages niet zijn mee gekomen. Zou je het nog een keer willen proberen?

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 4 (119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Nee, ik zal dat vanmiddag even proberen. De bijlages willen niet uploaden, ze zijn te groot.

Bericht 3 van 4 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

Hey @danixx239,

is het probleem inmiddels opgelost?

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 4 van 4 (93 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen