Re: Origin CPU

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Origin CPU

★★ Newbie

Sinds vandaag gebruikt mijn Origin bijna 90 procent van m'n cpu. Hierdoor is er zware lag in m'n games. Weet iemand hoe ik dit omlaag kan krijgen?

Bericht 1 van 4 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin CPU

★★★★★ Expert
Door alle andere software die je nog hebt openstaan en niet op dit moment nodig hebt, eens volledig af te sluiten, @snipethekiller18
Tijdens welk spel van Origin gebeurde dit?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (525 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin CPU

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @snipethekiller18 ,

 

Sorry om te horen dat hij zoveel van jouw CPU pakt. Er zijn meer spelers die hier wel eens last van hebben en het lijkt voornamelijk voor te komen als je de spellen en Origin op een andere schijf hebt staan. Alhoewel we niet zeker zijn van de oorzaak en er verschillende dingen lijken te helpen kan het het waard zijn de volgende dingen te proberen:

 

1. Uitzetten van Origin in-game via de applicatie instellingen onder het tabje voor in-game

2. Origin afsluiten wanneer je niet speelt

3. Origin en spellen op dezelfde harde schijf zetten 

4. Origin helper uitschakelen in de applicatie instellingen. Deze is te vinden op de eerste pagina van de applicatie instellingen als je naar beneden scrolled tot je het volgende ziet:

 

Origin helper.png

5. Mocht dit alles niet helpen kun je ook zien of EA Desktop beter draait op jouw computer/laptop. Dit is nog wel in beta maar net als Origin draait ook de meeste spellen en zal in de toekomst de vervanger worden voor Origin.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 4 (513 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin CPU

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Nog even een tip van mij, controleer of er een Origin programma ergens in de achtergrond draait via Taakbeheer. Ik heb van enkele spelers gehoord dat het beëindigen van de Origin programma's het CPU gebruik omlaag helpt wanneer je Origin daarna opnieuw opstart. 

 

https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/More-insight-on-the-high-cpu-and-an-oddity-I-h...

Jason.png
Bericht 4 van 4 (390 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen