maart 2021
maart 2021
Goedenavond,
sinds vandaag error melding 106133 van Origin.
overall uitgelogd in weer ingelogd maar geen resultaat.
Mvg Micha Kerlen.
maart 2021 - laatst bewerkt maart 2021
Ik kan ook fifa niet meer opstarten sinds vandaag
Zelfde foutcode als de rest
maart 2021
Hey beiden! Het lijkt erop dat er inderdaad gister een outage was die de link mogelijk problemen gaf. Dit zou sinds gisteravond opgelost moeten zijn.
Kunnen jullie vandaag weer normaal aanmelden en spelen?
- EA_Neil
maart 2021
hallo met bob dijkstra.allereerst vimd ik het gewoom belachelijk dat ik zoveel geld betaald heb voor fifa 21 en dat ik dan hier mee kom te zitten jammer.
waarom moet ik via origin de game spelen en kan ik dat niet doen zonder.met al die poespas krijg je steeds meer gedoe.
60 euro betaald en dan kan je het niet spelen omdat origin een probleem heeft waar ik niet om heb gevraagd.
ik krijg dus de eror melding code 106133
en omdat jullie het aan het onderzoeken zijn of dat het nu is opgelost kan je het spel niet spelen.
opgelost is het zeker niet anders kreeg ik de melding niet.
en iets bijvoegen wil ook niet een foto van het probleem want dat neemt het systeem hier onder niet aan.
ik koop in ieder geval niets meer van ea sports.ik hou het op de game pes wat betreft het voetbal die heeft dit soort problemen niet.
ik wil u bedanken en hoop op uw bericht om het op te lossen anders kan ik de game zo in de container gooien weg 60 euro.
met vriendelijke groet bob dijkstra.ik vertaal het hier onder in het engels via een vertaler.
hello to bob dijkstra. first of all I just vimd it ridiculous that I paid so much money for fifa 21 and that I end up with this too bad.
why do I have to play the game via origin and can I not do that without it. With all that fuss you get more and more hassle.
Paid 60 euros and then you can't play it because origin has a problem I didn't ask for.
So I get the eror message code 106133
and because you are investigating whether it is solved now you cannot play the game.
it is certainly not resolved otherwise I did not get the message.
and attaching something also does not want a picture of the problem because the system does not accept that below.
In any case, I don't buy anything anymore from ea sports.I keep it on the game pes as far as football is concerned, which does not have these kinds of problems.
I want to thank you and hope for your message to solve it otherwise I can throw the game in the container away 60 euros.
best regards Bob Dijkstra.
maart 2021
gewoon pes 21 kopen hier wil je toch niert mee zitten
maart 2021
maart 2021
meneer het is al voor de zoveelste keer dat het gebeurd
dus ik heb er nu melding van gemaakt sorry maar ik ben er onderhand wel klaar mee.
de vorge keer moest ik een maand wachten toen kwam ik er pas weer in
en nu op dit moment.
maart 2021
maart 2021
Hey allemaal!
Het lijkt erop dat er inderdaad op het moment wat problemen zijn bij de communicatie tussen de EA games en Steam wat dit mogelijk kan veroorzaken.
Hebben jullie deze problemen voor langere tijd of alleen vandaag?
- EA_Neil
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen