maart 2021
Ik ondervind nu dit probleem, de foutmelding 106133 blijft in beeld komen... echt irritant...
maart 2021
hallo ik heb dit probleem pas vandaag ik zal wel zeggen als het morgen anders is
maart 2021
ik heb er ongeveer een twee maanden niet mee gespeelt en nu weer de error melding
groet
maart 2021 - laatst bewerkt maart 2021
Op het moment speelt dit probleem nog steeds.
Mocht je een single player spel spelen zoals De Sims 4 of het alsnog willen proberen met bijvoorbeeld Fifa 21 dan kun je het spel alsnog proberen op te opstarten door Steam offline op te starten en dan het spel erna op te starten. Online lijkt op het moment het probleem te zijn want hij kan de authenticatie met de servers op het moment niet maken.
Ik zal hier posten als het probleem opgelost is en vragen of jullie het dan nog steeds hebben.
- EA_Neil
maart 2021
is goed wel mooi dat u er mee aan de gang gaat dank u wel
groet
maart 2021
@Nolanprof @KasperASL @Ventilator44 @_Robert_950CLAAS ,
Kunnen jullie het nogmaals proberen als jullie de tijd hebben en laten weten of dit nog steeds nu een probleem is bij jullie?
- EA_Neil
maart 2021
Hoi, Het is opgelost. BLIJ!
maart 2021
maart 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen