Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

door sx38chlqv
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★★ Newbie

Krijg sinds gister de melding: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar. Ik heb Origin al verwijderd en opnieuw gedownload. Vorige week had ik het probleem dat mijn sims niet wilde opstarten, dit probleem is was niet verholpen. Eergister kreeg ik de melding dat de nieuwe EA app voor MacBook kon installeren. Deze heeft die halverwege gestopt en nu kom ik niet meer in mijn account. 

Bericht 1 van 5 (139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @sx38chlqv,

Ik heb even een paar vragen: welk MacOS systeem gebruik je en heb je Origin helemaal afgesloten (en uitgelogd) voordat je de EA app installeerde?

Kijk ook even naar deze informatie:

EA-app op Mac uitvoeren - AppsOnMac (apps-on-mac.com)

Hopelijk lukt het daarna wel. 

Zorg er trouwens ook voor dat je jouw systeem volledig update voordat je de EA app installeert:

Je macOS upgraden voor de EA app

Laat even weten of je toch meer hulp nodig hebt.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 5 (129 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Ik heb het zelfde probleem, ik heb er al 3x contact over geprobeerd te nemen maar niemand kan helpen.

Bij het starten van origin heeft die aan dat je moet over stappen maar als je dan op downloaden klikt gebeurt er niks. Maar bij mij spellen kan ik nu ook niet. Mijn mac is up to date en al.

Bericht 3 van 5 (119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Dit probleem wat gelukt. Nu had ik daarvoor het probleem dat mijn sims opeens niet meer wilde openen. Het moment dat ik hem open, komt het sims 4 logo omhoog en daarna sluit die zichzelf weer. Toen na vele pogingen om de sims te verwijderen en opnieuw te downloaden, was het eindelijk gelukt. Paar dagen later moest ik de EA app downloaden. Leuk, gedaan. Paar keer kunnen spelen en ja hoor, je gokt het al. Hij opent weer dat spel niet.

Bericht 4 van 5 (56 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @sx38chlqv,

heb je jouw MacBook destijds nog een upgrade gegeven en het artikel in de link nog gelezen?

Het kan zijn dat jouw MacOS versie gebruik maakt van DirectX 11 en na de laatste patchupdate van De Sims 4 hebben meer gebruikers van DirectX 11 problemen ondervonden.

Controleer ajb je instellingen en lees vooral het artikel in de link: 

EA-app op Mac uitvoeren - AppsOnMac (apps-on-mac.com)

Laat even weten of je hierna verder kunt.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 5 van 5 (45 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen