januari 2019
Al een lange tijd heb ik problemen met het opstarten van sims 4, telkens wanneer ik het spel wil opstarten krijg ik de foutmelding dat sims al draait met een lange code; [ed35e0ea:29f00e76:00000000:18a1dd51].
Verder gebruik ik geen mods, heb alleen de deluxe versie en enkele uitbreidingen. Ook heb ik het spel al meerdere malen verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. En zelf ook gerepareerd. Niets heeft geholpen tot nu toe.
januari 2019
april 2019
Hallo! Ik had het zelfde probleem ik heb nu mijn spel in een andere taal gezet en nu doet hij het wel!
mei 2019
december 2019
Hiii ik had het ook
ik kreeg een melding en als je op die melding klikt dan kan ik het toestaan en dat heeft geholpen en nu werkt het spel weer
ik hoop dat dit helpt
suc6 !!
december 2019
mei 2020
Ik heb hetzelfde probleem. Wanneer ik mijn Sims 4 wil opstarten krijg ik de melding "De Sims tm draait al". Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb mijn cache al verwijderd.
Ik heb de Sims 4 verwijderd en terug geïnstalleerd.
Ik al bij takenbeheer al gekeken of hij op de achtergrond draait.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
mei 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen