Mijn huidig spel laad niet meer na update

door Wesley_vk1986
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mijn huidig spel laad niet meer na update

★★★ Newbie

Hi

Ik heb de nieuwe update bijgewerkt maar elke keer als ik mijn laatste opgeslagen spel wil openen dan crasht het spel en sluit hij af zonder foutmelding. Dit probleem had ik nog niet voordat ik het spel geupdate had. Ik weet bijna zeker dat het door de nieuwe update komt maar weet ook niet hoe ik de update weer ongedaan kan maken.

Als ik een nieuw spel begin dan werkt het gewoon wel. Ik baal hier echt van vooral omdat ik al zo lang bezig ben met mijn huidig spel.

Zou iemand me daarmee verder opweg kunnen helpen?

Bericht 1 van 4 (257 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn huidig spel laad niet meer na update

★★★★★ Expert
Als je met een nieuw gemaakte Sim of huishouden probeert, blijft De Sims 4 nog steeds vastlopen, @Wesley_vk1986?

Vaak worden de problemen veroorzaakt door het gebruik van aangepaste inhoud ("modificaties"). Begin dus met deze allemaal te verwijderen, doe de basisstappen en zorg ook dat De Sims 4 is bijgewerkt.
De installaties van updates kan je niet ongedaan maken.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Als ik met een nieuwe sim of huishouden dan heb ik geen last van dit probleem. Heb dat alleen met mn oude save file. Heb ook geprobeert het spel bijgewerkt en heb geen mods geinstalleerd. Ik las dat meerdere mensen het zelfde probleem hebben.

Bericht 3 van 4 (224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Kan je de nieuwe wel gewoon mee verder spelen, @Wesley_vk1986? Dan zou is iets in de eerder opgeslagen spelvoortgang zijn gekomen, die veroorzaakt laat afsluiten.
Bericht 4 van 4 (218 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen