Mijn game wil niet downloaden ; recht op terugtrekking

door joetessa37
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mijn game wil niet downloaden ; recht op terugtrekking

★ Novice

Ik heb Sims Middeleeuwen Deluxe gekocht, dus inclusief de uitbereiding. De basisgame is geinstalleerd, maar bij de uitbreiding lukt dat niet. Elke keer als ik op downloaden druk, vraagt hij of ik akkoord ga met het 'recht op terugtrekking'. Ik heb al duizend keer op 'akkoord' geklikt, maar hij blijft het maar vragen en de game kan dus niet geinstalleerd worden. Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt alvast!

Bericht 1 van 7 (666 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn game wil niet downloaden ; recht op terugtrekking

★★★★★ Expert
Overige spellen van De Sims hebben hier hun plek op het forum: https://answers.ea.com/t5/Andere-De-Sims-Games/bd-p/other-sims-games-nl

Wijzig de taal naar het Engels, probeer dan nog eens deze te gaan downloaden en installeren, @joetessa37.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (659 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

@RealSimmor0  schreef:
Overige spellen van De Sims hebben hier hun plek op het forum: https://answers.ea.com/t5/Andere-De-Sims-Games/bd-p/other-sims-games-nl

Wijzig de taal naar het Engels, probeer dan nog eens deze te gaan downloaden en installeren, @joetessa37.

Groetjes.

Bedankt voor je reactie! Ik heb dit geprobeerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem helaas.

Bericht 3 van 7 (649 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
@joetessa37 Hey!

Hoe heb je het spel in het Engels omgezet en heb je al eens geprobeerd het hele spel opnieuw te installeren in het Engels of alleen de uitbreiding?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 7 (646 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik download hem nu vanaf het begin dus alle packs en sims 4 zelf maar hij blifjt het aangeven..

Bericht 5 van 7 (527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
Hey @ProCx,

Gaat dit over de Sims Middeleeuwen of over De Sims 4? Kun je ons mogelijk meer vertellen als dit over de Sims 4 gaat?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 7 (509 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Als dit inderdaad gaat over De Sims 4, dan kan je in de juiste forumtak een nieuw onderwerp maken, @ProCx. https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl
Welke (fout)melding zie je? Een schermafdruk hiervan maken, bewaren als een *.jpg afbeeldingstype en deze weer als een bijlagen toevoegen bij je reactie.

Groetjes.
Bericht 7 van 7 (505 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen