juni 2019
Hallo,
Ik heb even een nieuw account aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen, omdat mijn andere account blijkbaar verwijderd is.
Het vorige account had ik staan op het e-mail adres [edit: email address removed], maar als ik probeer in te loggen lukt het niet. Ook als ik een nieuw wachtwoord wil aanmaken krijg ik via dit account geen mailtje binnen. Ik was via dit account actief op Origin Access. Dus ik zou het jammer vinden als al mijn spelgegevens in het niets zijn gevallen.
Is er een manier om dit op te lossen? En wat is de oorzaak van het verwijderen van mijn account?
Ik kijk uit naar uw antwoord!
Met vriendelijke groet,
Mika Boonstoppel
Opgelost! Ga naar oplossing.
juni 2019
juni 2019
november 2019
hallo.
Ik had vroeger ook een account waar battlefield 1 op staat ik graak niet meer op dat account ik heb alles al geprobeerd wat kan ik doen want op dat andere account speelt niemand of hij is gehacht door iemand ik pik dit niet ik ben13 jaar oud en wil graag weer battlefield 1 spelen ik heb namelijk battlefield 5 maar vol hackers en zo in battlefield 1 niet zo er toen ik had gespeeld ik krijg zakgeld maar ga battlefield 1 niet nog eens kopen als ik die op een andere account heb geckocht ik heb een andere account aangemaakt omdat ik niet meer op mijn andere account graak mijn naam op mijn vorige account was keanosky of skykeano nu heb ik ook de naam skykeano het email was [edit: email address removed] voor als u dit wilt nakijken voor mij de naam sky van mijn hond duitse herder ik wil op battlefield 1 spelen en heb dat gedaan op origin plus dat je moet betalen en dan kan spelen nu kan ik dat niet meer kan jij me alstblieft helpen a.u.b. dat was mijn lievelings spel nu origin plus kan ik niet meer wegens dat ik het zelf moet betalen en heb ik ook met de eerste battelfield gedaan op mijn andere account eigen spaargeld gekocht ik hoop dat het niet gechackt is door iemand of het account vergrendeld is want ik deed niets mis op battlefield 1 en ook niet op battlefield5 maar zou jij het eens nakijken ik heb vandaag 2 keer mijn wachtwoord vergeten om misschien iets te krijgen een mail of zo maar nee zo niet dus is het gechackt of vergrendeld kunt u het mij laten weten op mijn email [edit: email address removed]
mvrg. Keano Demeulenaere
november 2019
november 2019
december 2019
december 2019
december 2019
april 2021
hallo ik ben er weer met hetzelfde probleem maar ik weet niet op welke account nu ik denk dat ik weer gehacked ben vroeger noemde ik niet hljkl of zo iets en nu wel geluk dta ik nog battlefield5 heb maar de 1 vind ik de beste en ben ik weer kwijt en telefonisch kan ik niet omdat ik nu momenteel 15 ben en naar mij zullen ze niet willen luisteren denk ik kanjij mij helpen?
april 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen