Mijn account is verwijderd

door Mikaboon
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mijn account is verwijderd

★★★ Newbie

Hallo,

Ik heb even een nieuw account aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen, omdat mijn andere account blijkbaar verwijderd is. 

Het vorige account had ik staan op het e-mail adres [edit: email address removed], maar als ik probeer in te loggen lukt het niet. Ook als ik een nieuw wachtwoord wil aanmaken krijg ik via dit account geen mailtje binnen. Ik was via dit account actief op Origin Access. Dus ik zou het jammer vinden als al mijn spelgegevens in het niets zijn gevallen. 

Is er een manier om dit op te lossen? En wat is de oorzaak van het verwijderen van mijn account?

Ik kijk uit naar uw antwoord!

Met vriendelijke groet,

Mika Boonstoppel

Bericht 1 van 11 (1.335 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Mijn account is verwijderd

★★★★★ Expert

Hallo @Mikaboon,

Controleer of je het juiste e-mail adres gebruikt, neem deze over met de functies Kopiëren en Plakken, in plaats vaan deze te typen, want dan kunnen er snel foutjes ontstaan.
Ga na of de e-mail niet in de map voor ongewenste e-mail terecht komt.

De manier om dit op te lossen, er achter komen met wat de oorzaak was en het misschien kunnen behouden van je gegevens, is door telefonisch contact opnemen met de helpdesk:
           Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
           Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
Tevens kan je ook een terugbel verzoek indienen.
De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

Laat je nog weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 11 (1.326 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert

Hallo @Mikaboon,

Controleer of je het juiste e-mail adres gebruikt, neem deze over met de functies Kopiëren en Plakken, in plaats vaan deze te typen, want dan kunnen er snel foutjes ontstaan.
Ga na of de e-mail niet in de map voor ongewenste e-mail terecht komt.

De manier om dit op te lossen, er achter komen met wat de oorzaak was en het misschien kunnen behouden van je gegevens, is door telefonisch contact opnemen met de helpdesk:
           Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
           Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
Tevens kan je ook een terugbel verzoek indienen.
De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

Laat je nog weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.

Bericht 2 van 11 (1.327 Weergaven)

★★ Apprentice

hallo.

Ik had vroeger ook een account waar battlefield 1 op staat ik graak niet meer op dat account ik heb alles al geprobeerd wat kan ik doen want op dat andere account speelt niemand of hij is gehacht door iemand ik pik dit niet ik ben13 jaar oud en wil graag weer battlefield 1 spelen ik heb namelijk battlefield 5 maar vol hackers en zo in battlefield 1 niet zo er toen ik had gespeeld ik krijg zakgeld maar ga battlefield 1 niet nog eens kopen als ik die op een andere account heb geckocht ik heb een andere account aangemaakt omdat ik niet meer op mijn andere account graak mijn naam op mijn vorige account was keanosky of skykeano nu heb ik ook de naam skykeano het email was [edit: email address removed] voor als u dit wilt nakijken voor mij de naam sky van mijn hond duitse herder ik wil op battlefield 1 spelen en heb dat gedaan op origin plus dat je moet betalen en dan kan spelen nu kan ik dat niet meer kan jij me alstblieft helpen  a.u.b. dat was mijn lievelings spel nu origin plus kan ik niet meer wegens dat ik het zelf moet betalen en heb ik ook met de eerste battelfield gedaan op mijn andere account eigen spaargeld gekocht   ik hoop dat het niet gechackt is door iemand of het account vergrendeld is want ik deed niets mis op battlefield 1 en ook niet op battlefield5 maar zou jij het eens nakijken ik heb vandaag 2 keer mijn wachtwoord vergeten om misschien iets te krijgen een mail of zo maar nee zo niet dus is het gechackt of vergrendeld kunt u het mij laten weten op mijn email [edit: email address removed] 

mvrg. Keano Demeulenaere

Bericht 3 van 11 (1.199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert

Hallo @skykeano,

Indien je niet kan aanmelden op jouw EA / Origin account.
Wat je moet doen als jouw EA / Origin account is gehackt.

Voor problemen en/of vragen die te maken hebben met jouw EA / Origin account, dien je telefonisch contact op te nemen met de helpdesk. Hun telefoonnummers heb ik eerder vermeld.

Het wachtwoord veranderen van jouw EA / Origin account.
Gebruik Aanmeldingsverificatie als extra beveiliging van jouw EA / Origin account.
Het veilig houden van jouw EA / Origin account.
De gegevens bijwerken van jouw EA / Origin account.
Het e-mailadres vinden van jouw EA / Origin account in de Origin cliënt, of via het spel.

Laat je nog weten of hiermee het is opgelost?

Groetjes.

Bericht 4 van 11 (1.191 Weergaven)

★★ Apprentice
@RealSimmor0 hallo
nee want ik graak er totaal niet meer op toch bedankt om zo snel te reageren ik ga kijken of het lukt met jouw vorige mail eens alles bekijken
Bericht 5 van 11 (1.184 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Indien het niet lukt, kan je beter telefonisch contact opnemen met de helpdesk, @skykeano. Hun telefoonnummers zijn nog eerder vermeld.

Groetjes.
Bericht 6 van 11 (1.119 Weergaven)

★★ Apprentice
@RealSimmor0 hij het is gelukt heb mijn account terug bedankt voor alles
Bericht 7 van 11 (1.099 Weergaven)

★★★★★ Expert
Graag gedaan, @skykeano, fijn dat ik jou kon helpen.
Bericht 8 van 11 (1.092 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Apprentice

hallo ik ben er weer met hetzelfde probleem maar ik weet niet op welke account nu ik denk dat ik weer gehacked ben vroeger noemde ik niet hljkl of zo iets en nu wel geluk dta ik nog battlefield5 heb maar de 1 vind ik de beste en ben ik weer kwijt en telefonisch kan ik niet omdat ik nu momenteel 15 ben en naar mij zullen ze niet willen luisteren denk ik kanjij mij helpen?

Bericht 9 van 11 (847 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)

Sorry om te horen dat je weer tegen gelijke problemen aan loopt. Helaas, net als voorheen, is dit niet iets wat wij op het forum voor je op kunnen lossen. Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment inderdaad niet beschikbaar en willen we je vragen dit via de Engelse chat te doen. Mocht Engels niet je sterkste kant zijn is google Translate geen probleem en mogelijk kun je dit samen met iemand doen die iets beter is in Engels verstaan en schrijven.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 10 van 11 (846 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen