Re: Mass effect 3 start niet op

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mass effect 3 start niet op

★★★ Newbie

Na installatie mass effect 3 vraagt deze me om te checken of de releasedatum al gepasseerd is.

De laatste maal dat ik dit spel gespeeld heb ligt al ettelijke jaren achter me.

Er komt wel een link op voor problemen op te lossen maar deze is niet meer actief.

Bericht 1 van 7 (772 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Hero

Probeer Mass Effect 3 te repareren. Dat kan helpen zelfs als het nog maar net geïnstalleerd is.

In Origin, ga naar 'Mijn gamebibliotheek', rechterklik op Mass Effect 3, en klik vervolgens op 'Repareren'.

Ik hoop dat dit werkt. Anders is het misschien nuttig om contact op te nemen met support via http://help.ea.com/contact-us

CCP Hero Banner - Red.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (800 Weergaven)

Alle reacties

Hero

Probeer Mass Effect 3 te repareren. Dat kan helpen zelfs als het nog maar net geïnstalleerd is.

In Origin, ga naar 'Mijn gamebibliotheek', rechterklik op Mass Effect 3, en klik vervolgens op 'Repareren'.

Ik hoop dat dit werkt. Anders is het misschien nuttig om contact op te nemen met support via http://help.ea.com/contact-us

CCP Hero Banner - Red.png

Bericht 2 van 7 (801 Weergaven)

★★★ Novice
@Fred_vdp Spel start niet op na update gisteravond en wat je schreef, bij mij blijven de repareren woorden ontzichtbaar kan ze niet aanklikken.
Bericht 3 van 7 (603 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
Hey @curamortuorum,

Sorry om te horen dat je tegen een gelijk probleem aan loopt als hierboven beschreven. Krijg je dezelfde foutmelding?

Gaat dit om de oudere versie van Mass Effect 3 of the nieuwe remaster?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 7 (589 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Bij het vorige,kreeg ik nog een opstart nu helemaal niks meer en geen foutmelding.

En het reparen cq het nazien van bestanden gaat ook niet alles is onzichtbaar kan dus helemaal niks doen.

De versie die ik heb is de nieuwe remaster versie.

Hierbij twee picture's voor de duidelijkheid.

Bericht 5 van 7 (579 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Community Manager (retired)
@curamortuorum,

Ik kan op het moment alleen het plaatje zien waar het wel lukt voor Jedi Fallen Order.

Kun je zien of het helpt Origin even een verversing te geven zoals hier uitgelegd?

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Probeer het hierna nogmaals.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 7 (570 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil Ik ben kots en kots en kots misselijk van dit gezeik elke keer, heb nog geen 4 uur kunnen spelen en alles ligt overhoop hier alleen vanwege dat jullie met origin en ea dingen doen die niet eerst goed getest zijn. Heb die update van EA een uur laten draaien en nog steeds niks te zien alleen dat hij of zij een upodate uitvoerd ??? Maak me gek lijkt het el.
Bericht 7 van 7 (557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen