augustus 2019
So. I want to link my psn account to my ea account. I have an ea account but it isn't linked with my psn account. Can someone help me with linking my accounts?
Opgelost! Ga naar oplossing.
augustus 2019
Hoi @Brastimou,
Dit doe je normaal gesproken door gewoon in te loggen in het spel met het EA account.
Om welk spel gaat het? Gaat het misschien om de Twitch rewards?
Je kunt ook inloggen met jouw EA account op help.ea.com en daar inloggen met jouw PSN account om het te linken.
augustus 2019
Hoi @Brastimou,
Dit doe je normaal gesproken door gewoon in te loggen in het spel met het EA account.
Om welk spel gaat het? Gaat het misschien om de Twitch rewards?
Je kunt ook inloggen met jouw EA account op help.ea.com en daar inloggen met jouw PSN account om het te linken.
mei 2020
Ik heb hey zelfde probleem kan mij accounts niet linken.
Ben zomaar op mijn ps4 van alle ea games afgegooid en zegt dat mn account invalid is.
Ook als ik ze probeer te linken en probeer inteloggen met mn psn zegt hij het zelfde.
Ik heb al 2 e mails verstuurd en geen reacties al 2 maanden.
Ik vraag meerdere keren om hulp maar niemand die me kan helpen.
Zit nu al bijna 3 maanden te wachten tot ik weer apex kan spelen....
Het lukt mij niet via de website te linken er moet iemand helpen die toestemming heeft om mijn accounts te kunnen linken.
mei 2020
Hoi @527tz89c490a,
We hebben hier een algemeen topic over accounts die ongeldig zijn, normaal gesproken hoef je alleen maar het wachtwoord vna jouw EA Account aan te passen om dit op te lossen.
Het topic is hier te vinden: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Account-ongeldig/m-p/9082835#M6134
Laat even weten hoe het afloopt
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen