Krijg mijn verificatie coden niet binnen

door Lopluke
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Krijg mijn verificatie coden niet binnen

★★★ Newbie

Kan iemand hiermee helpen? 

Bericht 1 van 2 (566 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Krijg mijn verificatie coden niet binnen

★★★★★ Expert
Deze worden naar jou gestuurd via de e-mail naar het e-mail adres dat is gekoppeld aan jouw Origin / EA account, @Lopluke.
Je dient te controleren dat je met de juiste Origin / EA account gaat aanmelden.
Wordt ook het juiste e-mail adres vermeld?
Als je een extra e-mail adres had toegevoegd, dan moeten hier ook deze codes naar toe worden verstuurd.
Tevens dien je te controleren of deze e-mail berichten soms niet zijn terechtgekomen in een andere map dan je Postvak In, maar de mappen voor de afhandeling van ongewenste e-mail berichten. Plaats de e-mail adressen van EA op de witte lijst van je e-mail cliënt.
Je kan deze codes nog eens versturen.
Mocht het niet lukken, dan zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk. Ook als je geen toegang meer hebt tot het e-mail adres waarmee je toen jouw Origin / EA account had gekoppeld, om deze laten wijzen.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (559 Weergaven)

Alle reacties

Re: Krijg mijn verificatie coden niet binnen

★★★★★ Expert
Deze worden naar jou gestuurd via de e-mail naar het e-mail adres dat is gekoppeld aan jouw Origin / EA account, @Lopluke.
Je dient te controleren dat je met de juiste Origin / EA account gaat aanmelden.
Wordt ook het juiste e-mail adres vermeld?
Als je een extra e-mail adres had toegevoegd, dan moeten hier ook deze codes naar toe worden verstuurd.
Tevens dien je te controleren of deze e-mail berichten soms niet zijn terechtgekomen in een andere map dan je Postvak In, maar de mappen voor de afhandeling van ongewenste e-mail berichten. Plaats de e-mail adressen van EA op de witte lijst van je e-mail cliënt.
Je kan deze codes nog eens versturen.
Mocht het niet lukken, dan zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk. Ook als je geen toegang meer hebt tot het e-mail adres waarmee je toen jouw Origin / EA account had gekoppeld, om deze laten wijzen.

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (560 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen